اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مورایس: برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم/ حمایت هواداران در طول بازی فوق‌العاده بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با تیمی روبه‌رو شدیم که از سازماندهی تیمی برخوردار بود و برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم.

مورایس: برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم/ حمایت هواداران در طول بازی فوق‌العاده بود

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، ژوره مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نساجی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی هیجان‌انگیزی تا آخر بود، اگر بخواهم اسم برای این بازی بگذارم، بازی هیجان‌انگیز است.

وی ادامه داد: موقعیت خوبی بود تا تیم را بشناسیم، تازه شروع کردیم و آشنایی زیادی ندارم، در ابتدای بازی عقب افتادیم و باید شخصیت تیم را برمی‌گرداندیم.

مورایس تصریح کرد: موقعیت این را داشتیم که عکس‌العمل تیم را ببینیم و عکس‌العمل خوبی از بچه‌ها دیدیم، با تیمی روبه‌رو شدیم که با سازماندهی تیمی برخوردار بود و شدت بازی خوب بود و برای برنده شدن باید کیفیت خوبی نشان می‌دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از سازمان تیمی خودم و عکس‌العمل بازیکنان برابر گلی که خوردیم و بازی را در نیمه نخست درآوردند، راضی هستم، معمولا تیم ما تیمی نیست که این گل‌ها را بخورد اما اتفاق است و می‌افتد.

وی ادامه داد: سعی کردیم کنترل بازی را به دست بگیریم، در نیمه دوم کنترل بازی را داشتیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی و بالا بردن اختلاف داشتیم؛ تیم حریف در نیمه دوم مهاجم خود را به زمین آورد و مجبور شدیم برای قدرت کافی داشتن، دانشگر را به زمین بیاوریم.

مورایس بیان داشت: نتیجه خوبی بود، نتیجه‌ای بود که لیاقت آن را داشتیم، همیشه دنبال بردن هستیم و از رفتار بازیکنانم در زمین خوشحال هستم؛ حمایت هواداران در طول بازی فوق‌العاده بود و بار دیگر به هواداران و بازیکنان که کار فوق‌العاده‌ای تا پایان بازی داشتند، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اشتباه مظاهری گفت: تمام بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند، اشتباه پیش می‌آید، بازیکن می‌خواست بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد؛ باید کارهای مثبت را ادامه دهیم و از کارهای منفی درس بگیریم،‌ همه اشتباه می‌کنند و برخی اشتباهات واضح است، هیچ انسانی کامل نیست؛ از این بابت خوشحالم که می‌توانیم همدیگر را حمایت کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول