اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

راه اندازی خط تولید مجتمع دخانیات خوی در کمتر از ۲ هفته

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ‌به راه اندازی خط تولید مجتمع دخانیات خوی در کمتر از ۲ هفته اشاره کرد.

راه اندازی خط تولید مجتمع دخانیات خوی در کمتر از ۲ هفته

اخبار شرکت‌ها: محمد شیخان در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی بعدازظهر دیروز در مجتمع تولیدی دخانیات شهرستان خوی حضور یافت و با بیان اینکه شهرستان خوی یادآور چهره های تاریخ ساز و نام‌آوری همچون پوریای ولی و شمس تبریزی است، گفت: این نشان می دهد که خوی‌ می‌تواند تاریخ‌ساز  و تمدن ساز باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان خوی یکی از شهرستان‌های پایه صنعت دخانیات است، افزود: شهرستان خوی در زنجیره اول صنعت دخانیات که بخش کشاورزی است، ریشه اساسی و عمیق دارد اما متاسفانه عده‌ای با سیاست های غلط این حلقه اول صنعت دخانیات را نابود کردند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با تاکید بر اینکه پیام اول حضور ما در شهرستان خوی حمایت از تولید، اشتغال و کشاورزی شما عزیزان است، خطاب به کشاورزان منطقه گفت: شما که تا دیروز توتون "باسما" را در این شهرستان کشت می کردید، متاسفانه عده‌ای به دلیل منفعت طلبی و سودجویی سفره شما را غارت کردند اما ما امروز در کنار شماییم و با افتخار از شما حمایت می کنیم.

شیخان با شاره به تعطیلی خط تولید کارخانه مانیپولاسیون شهرستان خوی گفت: این کارخانه به تنهایی ظرفیت اشتغال ۲۰۰ نفر را دارد و لازمه فعال سازی و احیاء ظرفیت اشتغال مجدد آن، این است که حلقه اول که همان کشاورزی است را توسعه دهیم.

وی تاکید کرد: به زودی این کارخانه فعال خواهد شد و به چرخه تولید باز می گردد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه مجتمع تولیدی شهرستان خوی باید محل محصول نهایی صنعت دخانیات باشد، از معاون تولید شرکت دخانیات و همچنین از مدیر مجتمع دخانیات آذربایجان غربی خواست که به زودی و در کمتر از دو هفته خط تولید مجتمع شهرستان خوی راه اندازی شود.

شیخان با بیان اینکه باید ظرفیت اشتغال مجتمع تولیدی خوی را افزایش دهیم، گفت: باید تولید تنباکو معسل نیز در این مجتمع راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه یک عده‌ای نمی‌خواهند ما کنار هم باشیم، گفت: همان‌هایی که در این صنعت برای خود منافع مادی تعریف کرده بودند و دست در جیب بیت المال داشتند و البته مشخص است که چه کسانی هستند و سر و صدایشان هم زیاد است.

شیخان همچنین گفت: ما آمدیم اینجا و به آنها به صراحت می گوییم که نخواهیم گذاشت سرمایه مردم را به تاراج ببرید.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تاکید کرد: همان هایی که تا دیروز به دروغ فریاد می‌زدند که چرخ زندگی مردم را بچرخانند، همه کارخانه های تولیدی ما را در کشور به نفع بیگانگان تعطیل کردند.

شیخان تصریح کرد: شعار اول تک تک این کارخانه هایی که راه اندازی می شود، مرگ بر آمریکا و بعد مرگ بر انگلیس است.

وی با بیان اینکه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گامی را به بلندای عظمت ملت ایران با همدیگر بر داریم، گفت: چفیه رزمندگان دیروز ما امروز بر دوش قهرمان جهاد تولید است. امروز خدمت به کشور در جنگ اقتصادی در خط مقدم تولید رقم خواهد خورد.

در ابتدای این مراسم کارکنان دخانیات خوی، با اهدا لوح از توجه مدیرعامل شرکت دخانیات به مسایل رفاهی و معیشتی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول