اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

با حضور رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، تفاهم‌نامه‌ همکاری با هدف افزایش تعامل و همکاری‌ها به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با حضور مصطفی محمد نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و حسین نادری‌منش رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، تفاهم نامه همکاری با هدف افزایش تعامل و همکاری ها، به امضای طرفین رسید.

مصطفی محمد نجار در این مراسم ضمن امضای تفاهم نامه با حضور در پردیس پارک علم و فناوری از محصولات دانش‌بنیان ابن مجموعه بازدید کرد.

وی با بیان ضرورت استفاده هر دو مجموعه وزارت دفاع و پارک علم و فناوری از ظرفیت های یکدیگر تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند " همکاری برای هر دو طرف صنعت و دانشگاه مفید خواهد بود " و بر این اساس تعامل و همکاری با دانشجویان، نخبگان و واحدهای دانش بنیان در جهت رفع نیازهای فناورانه از راهبردهای اصلی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع است.

نادری رئیس پارک علم و فناوری نیز در این مراسم، اشتغالزایی و ایجاد بسترهای کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه را از نتایج گسترش همکاری‌های اقتصادی با مجموعه‌های صنعتی دانست که همچنین می تواند به افزایش بازار و فروش محصولات فناورانه واحدهای فناور و شرکت های دانش‌بنیان پارک منجر شود.

مشارکت در برگزاری رویدادهای فناورانه و تجاری سازی، حمایت از فناوران و صاحبان ایده در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، استفاده مشترک از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری به طور متقابل، مشارکت در برگزاری و اطلاع رسانی همایش ها و سمینارهای تخصصی، مشارکت در راه اندازی و ایجاد ساختارهای نوآورانه مانند پردیس، شتاب دهنده، مرکز نوآوری و پارک علم و فناوری از مهمترین اهداف این تفاهم نامه عنوان شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول