اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دادستان پیشوا: مدیریت شهری به نقاط محروم توجه کند

دادستان عمومی و انقلاب پیشوا با تاکید بر توجه به نقاط محروم در این شهر گفت: در پیشوا با مشکلاتی در محلات محروم‌ مواجه هستیم و در راستای خدمت مطلوب به مردم به عنوان وظیفه ای مهم باید به محلات محروم‌توجه ویژه‌ای شود.

دادستان پیشوا: مدیریت شهری به نقاط محروم توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، مرتضی طهماسبی دادستان پیشوا در آیین معارفه شهردار جدید این شهر اظهار کرد: شهردار و شورای شهر وظایف مهمی برعهده دارند و اساسا وظیفه راهبری و هدایت شهر برعهده آن‌ها است که انجام این وظایف ضمن تعامل با اعضای شورا و دیگر ارگان‌ها، باعث پیشرفت و ترقی می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا گفت: اعلام‌می کنم که مانند گذشته در کنار شهرداری هستیم و از هیچ کمکی برای پیشرفت شهر دریغ نخواهیم کرد.

طهماسبی بر اجرای مطلوب طرح تفضیلی در شهر پیشوا نیز تاکید کرد و افزود: شهر با معضلاتی مواجه است که یکی از مهمترین راهکارها اجرای مطلوب طرح تفضیلی است و امیدواریم بحث طرح تفضیلی به خوبی پیگیری شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در پیشوا با مشکلاتی در محلات محروم‌ مواجه هستیم و در راستای خدمت مطلوب به مردم به عنوان وظیفه‌ای مهم باید به محلات محروم‌ توجه ویژه‌ای شود.

دادستان عمومی و انقلاب پیشوا با اشاره به لزوم‌ تقویت زیر ساخت‌ها در پیشوا گفت: پیشوا با مشکلات زیر ساختی مواجه است؛ برای مثال فقدان تامین اجتماعی در پیشوا زیبنده شهرستان نیست و شهرداری بحث زیر ساخت های استقرار این مراکز را پیگیری کند.

طهماسبی افزود: بحث سلامت روان و امنیت اجتماعی مردم  نیز مهم است و شهرداری سعی کند تا مراکز تفریحی خوبی در این راستا ایجاد کند.

وی ادامه داد: امامزاده جعفر(ع) به عنوان یک ظرفیت مهم شهرستان محسوب می شود و امیدواریم توجه به امکانات سیاحتی در کنار توجه به امامزاده جعفر(ع) باعث شود تا پیشوا به عنوان قطبی مهم در استان تهران نمایان گردد.

دادستان عمومی و انقلاب پیشوا بر لزوم خدمت رسانی مطلوب به مردم تاکید کرد و گفت: وضعیت خدمت رسانی به مردم توسط شهرداری باعث گلایه های مردمی نیز شده است که امیدواریم شهردار جدید سعی کند تا چراغ سبزی را از عملکرد شهرداری در ذهن مردم روشن کند.

طهماسبی در پایان گفت: ضمن تشکر از زحمات غلامرضا حبیبی شهردار سابق پیشوا برای سید جمال محمدی شهردار جدید آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول