اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آیین معارفه شهردار پیشوا برگزار شد

«محمدی» به عنوان شهردار جدید پیشوا معارفه شد.

آیین معارفه شهردار پیشوا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا،  آیین تکریم و معارفه سید جمال محمدی به عنوان شهردار جدید پیشوا با حضور هادی گورابی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، نوش آبادی نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس، تاجیک نوری فرماندار، مرتضی طهماسبی دادستان شهرستان و دیگر اعضای شورای تامین ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری پیشوا برگزار شد.

در این مراسم سید جمال محمدی که سوابقی همچون مسئول حراست فرمانداری پیشوا، مسئول حراست شهرداری قرچک ،مسئول حراست شهرداری های پیشوا و آبعلی و سوابق متعدد دیگری را در شهرداری های استان تهران به همراه دارد به عنوان شهردار جدید پیشوا شد.

هادی گورابی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در این‌ مراسم‌ اظهار کرد: پیشوا با وجود امامزاده جعفر(ع) به عنوان یک شهر مهم استان مطرح است که حب اهل بیت در آن جاری است.

وی ادامه داد: پیشرفت همه جانبه و توسعه پایدار شهر ها را نداریم و باید در این راستا واژه رشد را بخوبی معنا کنیم.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت:  معضلات مهم این است که ما تک بعدی رشد کرده‌ایم و آنگونه که باید در تمامی ابعاد به صورت توسعه همه جانبه حرکت نکرده‌ایم.

هادی گورابی افزود: در پیشوا نیز امیدواریم شاهد توسعه و رشد همه جانبه شهر باشیم و شهردار جدید پیشوا موارد مطرح شده در حکم‌ استاندار را حتما مدنظر داشته باشد.

وی با تاکید بر فساد ستیزی در امور مدیریت شهری گفت: فساد ستیزی و دینداری از جمله موارد مهم در حکم شهردار است که امیدواریم با نگاهی سالم و پاک نسبت به فساد ستیزی در مدیریت شهری اقدام شود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران بیان کرد : علم‌مبارزه با فساد در شهرداری‌ها بسیار مهم است زیرا در قسمت‌های مختلف باید بر تمامی قوانین علم و اشراف داشت که امیدواریم تمامی موارد مدنظر باشد.

در این مراسم حکم شهردار پیشوا که از سوی محسن منصوری استاندار تهران صادر شده بود به سید جمال محمدی به عنوان شهردار جدید پیشوا اهدا و از زحمات دو ماهه فاطمه طاری سرپرست شهرداری پیشوا نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول