اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نامه علیه پرسپولیس در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای/ اصل بدهی مالیاتی برانکو چقدر است؟

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس اقداماتی را برای پیگیری بدهی مالیاتی موکل خود انجام داده است.

نامه علیه پرسپولیس در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای/ اصل بدهی مالیاتی برانکو چقدر است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با وجود اینکه بیش از سه سال از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس می‌گذرد اما هنوز این باشگاه مالیات مربی پیشین خود را پرداخت نکرده تا برانکو دچار دردسرهایی شود.

پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ در قراردادی که او با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیر عاملی علی اکبر طاهری، محمدحسین نژادفلاح و حمیدرضا گرشاسبی امضا کرده، آمده که پرداخت مالیات بر عهده پرسپولیس باشد. این در حالی است که اصل بدهی مالیاتی برانکو مالیات ۴ میلیارد تومان است اما با تاخیری که در این چند سال برای پرداخت آن به وجود آمده این مبلغ به بیش از ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

از طرف دیگر با هر ماه تاخیر در پرداخت این مالیات، 2/5 درصد به این مبلغ به عنوان جریمه اضافه می‌شود. این در حالی است که که وکیل برانکو ایوانکوویچ نامه‌ای به کمیته صدور مجوز پروانه حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده تا آن‌ها را در جریان این مشکل قرار دهد. او همچنین نامه رسمی به اداره مالیات کشورمان داده و در انتظار پاسخ آن است تا باشگاه پرسپولیس که چند ماهی است وارد بورس هم شده به آن واکنش نشان دهد.

طبق تعهدی که باشگاه پرسپولیس در قرارداد برانکو برعهده گرفته باید مفاصا حساب مالیاتی این مربی کروات پرداخت شود. این در حالی است که در روزهای اخیر جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس با حضور مدیران این باشگاه انجام شده تا در خصوص رسیدگی به این پرونده و راه‌های برون رفت آن بحث و بررسی صورت بگیرد که البته به نظر می‌رسد تا اینجا خروجی نداشته است. از طرف دیگر فدراسیون فوتبال هم در جریان این مشکل قرار دارد.

حالا باید دید که این بدهی مالیاتی که هر ماه هم جریمه به اصل مبلغ آن افزوده می‌شود چه زمانی پرداخت خواهد شد. گفتنی است برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در این خصوص شکایتی از باشگاه پرسپولیس انجام دهد که در صورت انجام شدن این شکایت این باشگاه دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول