اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وزیر بهداشت: سقف کارانه پزشکان مناطق محروم برداشته شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برداشته شدن سقف کارانه پزشکان مناطق محروم خبر داد و گفت: جایزه ملی «خدمت ماندگار» به پزشکان شاخص مناطق محروم اعطا خواهد شد.

وزیر بهداشت: سقف کارانه پزشکان مناطق محروم برداشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت صبح امروز در بیمارستان شهید چمران کنگاور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح حذف سقف کارانه پزشکان مناطق محروم در جلسه روز گذشته هیأت دولت تصویب شد، این مصوبه برای ماندگاری بیشتر نیروهای پزشکی و تخصصی است.

وی تصریح کرد: نیروهای پزشکی در مناطق محروم، هر قدر فعالیت کنند، می‌توانند دریافتی داشته باشند. این دریافتی در مناطق محروم فاقد سقف خواهد بود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: مصوبه روز گذشته هیأت دولت، گام بلندی در جذب نیروهای پزشکی و تخصصی در مناطق محروم است و به تحقق عدالت در سلامت کمک  شایان توجهی می کند.

وی با بیان اینکه به زودی جایزه  ملی «خدمت ماندگار» را به پزشکان شاخص مناطق محروم اهدا خواهد شد، گفت: این جایزه به پزشکانی تعلق می‌گیرد که عمر خود را در مسیر خدمت در مناطق محروم، صرف کرده‌اند و در آینده نزدیک فهرست منتخبان این جایزه ملی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول