اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد

فرماندار ساری با بیان اینکه درب فرمانداری ساری به روی همه باز است، گفت: اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد؛ ما با گذشتگان در تعامل هستیم و تلاش آنان را ارج می‌نهیم.

اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی نوبخت، رسانه‌ها را یکی از ارکان توسعه در جامعه دانست و اظهار کرد: رسانه باید نقد سازنده داشته باشد تا جامعه به پیشرفت برسد.

وی با اشاره به اینکه ساری نیازمند پیشرفت است در مرکز استان نباید دنبال اسطوره‌سازی باشیم، افزود: لازم است با ایجاد شهر فرهنگی(زنده نگه داشتن آئین‌ها و سنت‌ها) توجه دادن نخبگان به شهر مرکز مازندران را به بالندگی برسانیم.

فرماندار ساری، بر لزوم رعایت تقوای سیاسی و پارسا منشی بر مسائل سیاسی تاکید کرد و گفت: همگرایی، هم‌پذیری و هم‌شنوی ما را به سمت هم‌بختی هدایت می‌کند؛ هم‌بختی نقطه اشتراک انسجام و پیوند فرهنگی و اجتماعی است.

وی با تاکید براینکه ظرفیت‌های خفته و معطل مانده شهرستان ساری باید پیدا شود و با استدلال و منطق برای توسعه شهر گفت‌وگو کنیم، تصریح کرد: با بهره‌گیری از تجربیات گذشتگان و استفاده از دانش‌نخبگان باید زمینه رشد را برای آیندگان فراهم کنیم.

نوبخت با اعلام اینکه در شهرستان ساری به دنبال کرامت شهر هستیم، افزود: در کرامت شهر نخبگان اجماع می‌کنند.

وی موضوع مردمی‌سازی دولت را یک اصل در دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: لازم است خدمات‌رسانی به طور متوازن انجام شود تا مردم طعم عدالت را بچشند.

فرماندار ساری با بیان اینکه درب فرمانداری ساری به روی همه باز است و گفتمان سیاسی خاصی نداریم، یادآور شد: اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد؛ ما با گذشتگان در تعامل هستیم و تلاش آنان را ارج می‌نهیم.

 وی ضمن هشدار جدی مبنی بر اینکه موقعیت آبی شهرستان ساری خوب نیست و در مسیر خشکسالی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: شهرستان ساری با ۴۰۰ روستا، ۲۰ هزار حلقه چاه، ۹۶ قطعه آب‌بندان و۴۴۰ میلیون متر مکعب آب برای کشاورزی و باغی صرف می‌شود.

نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم.

فرماندار ساری تصریح کرد: اعتبار سال ۱۴۰۱ مرکز مازندران ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است و بین ۳۹ اداره تقسیم شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۶/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول