اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نظر پاسور تیم ملی والیبال درخصوص مسابقات جام واگنر/ کریمی: مردم دعاگوی ما باشند

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مسابقات جام واگنر برای ما جنبه تدارکاتی دارد تا در بهترین شرایط روانه رقابت های قهرمانی جهان شویم.

نظر پاسور تیم ملی والیبال درخصوص مسابقات جام واگنر/ کریمی: مردم دعاگوی ما باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد کریمی درمورد شرایط تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه شروع مسابقات جام واگنر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. یک بازی دوستانه با اوکراین داشتیم و خوشبختانه هماهنگی تیمی ما روز به روز بهتر و بیشتر می شود.

وی با اشاره به شروع مسابقات جام واگنر، خاطرنشان کرد: حضور در چنین تورنمنتی بدون شک بسیار به آمادگی تیم کمک خواهد کرد تا با بهترین شرایط در رقابت های قهرمانی جهان حضور پیدا کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص اهمیت مسابقات جام واگنر، عنوان کرد: به هر حال هر تورنمنتی اهمیت خاص خود را دارد اما نتایج جام واگنر اهمیت خیلی زیادی برای ما ندارد چون به این مسابقات به چشم بازی های دوستانه نگاه می کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان آماده شویم و با تمام توان به مصاف رقبا برویم.

کریمی ادامه داد: انشالله مردم مثل همیشه برای ما دعا کنند تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کرده و بازهم دلشان را شاد کنیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول