اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

افزایش پروازهای ایران و پاکستان به 15 پرواز در هفته

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای ایران و پاکستان به 15 پرواز در هفته خبر داد.

افزایش پروازهای ایران و پاکستان به 15 پرواز در هفته

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری میراکبر رضوی اظهار داشت: در بیست و یکمین نشست کمیسیون مشترک ایران و پاکستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی ایران و وزیر اقتصاد پاکستان به عنوان رئیس کمیسیون مذکور‌ برگزاری شد‌، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و نمایندگانی از وزارتخانه‌های امور خارجه، نفت، کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و غیره نیز حضور دارند.

وی افزود: براساس مذاکرات صورت گرفته مابین روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و پاکستان افزایش همکاری های حمل و نقل هوایی دو کشور بحث و بررسی شد و توافقنامه سال های قبل در حوزه هوایی مورد تایید و افزایش پروازهای هر طرف به 15 پرواز هفتگی مورد توافق قرار گرفت.

رضوی با اشاره به اینکه پروازهای باری بین دو کشور بدون محدودیت خواهد بود، افزود: پروازهای مسافری بین دو کشور از شهرهای اسلام آباد، لاهور، کراچی و کویته پاکستان و در ایران از شهرهای زاهدان، مشهد و فرودگاه حضرت امام(ره) انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: همکاری های دو کشور در بخش های هوانوردی، فرودگاهی، آموزش، پشتیانی مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد ظرفیت های شرکت های دانش بنیان دو طرف مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با درخواست ویژه کشور پاکستان برای انتقال زائران شیعه پاکستان به عراق از طریق فرودگاه مشهد در ایام اربعین موافقت شد و مقرر شد انتقال زائران این کشور از طریق مرزی هوایی با ورود به مشهد و سپس به نجف و بالعکس انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول