اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدیران در جلسات شورای ترافیک با راهکارهای کارشناسی و اطلاعات دقیق حضور پیدا کنند

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در جلسات شورای ترافیک به منظور سرعت عمل در نتیجه کار و انجام مصوبات، مدیران دستگاه اجرایی با اطلاعات قبلی و راهکارهای کارشناسی حضور پیدا کنند.

مدیران در جلسات شورای ترافیک با راهکارهای کارشناسی و اطلاعات دقیق حضور پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک در مورد معضل استقرار میوه فروشان سیار در ورودی شهر از سمت آزادشهر اظهار کرد: با این نگاه که میوه فروشان در این شرایط اقتصادی برای امرارمعاش در این مسیر فعالیت می کنند باید مشکل انها را برطرف کرد و از طرف دیگر نباید فعالیت شغلی این افراد باعث ترافیک در ورودی شهر و به خطر افتادن جان هموطنان به علت تصادف شود.

وی تصریح کرد: تیم کارشناسی از دستگاه های مرتبط به همراه نماینده فرمانداری و پلیس راهور این مسیر را بازدید میدانی کرده و اگر مکانی امن و مناسب در این مسیر وجود دارد این افراد را به آن مکان برای فعالیت شغلی شان هدایت کنند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره اعتراض برخی از رانندگان تاکسی شهری نسبت به تجمیع سه خط پیام نور، بهارستان و تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تجمیع این خط و استقرار انها در حوالی میهن غربی و خیابان امام خمینی جنوبی قطعا با بازدید میدانی و نظر کارشناسی مسئولان وقت بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات استاندار مبنی بر پاسخگویی به مشکلات مردم، این مسیر و تجمیع رانندگان انها در یک مکان بصورت میدانی و کارشناسی بررسی شده و تصمیمی در راستای حفظ منافع تاکسی داران و بهترین خدمات به مسافران ارائه خواهد شد.

دهرویه با بیان اینکه تعداد نمایشگاه های اتومبیل شهرستان گنبدکاووس نسبت به مرکز استان و دیگر شهرهای استان بیشتر است بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۷۰ نمایشگاه اتومبیل در شهرستان گنبدکاووس فعالیت می کنند که پارک اتومبیل این نمایشگاه ها در پیاده رو سبب سد معبر و اختلال در تردد افراد و همچنین ترافیک در محدوده این نمایشگاه ها می شود.

وی بیان کرد: با هماهنگی اتحادیه نمایشگاه های اتومبیل قرار شد برای رفع معضل سد معبر این نمایشگاه ها، متراژ فضای نمایشگاه های اتومبیل برای اخذ مجوز فعالیت ۱۲۰ مترمربع باشد تا فضای کافی برایارک خودرو این نمایشگاه ها در داخل فروشگاه وجود داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در هنگام اخذ مجوز توسط اداره صمت و اتاق اصناف شاخص های لازم رعایت شده و نظارت کافی برای عدم سدمعبر این واحد صنفی انجام شود.

وی ابراز کرد: برای سرعت بخشیدن به نتیجه کار و اجرای مصوبات، مدیران با اطلاعات قبلی و نظر و راهکارهای کارشناسی در جلسات شورای ترافیک حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول