اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نشست سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مشهد برگزار می‌شود

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: بیست و پنجمین کنگره اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از 11 تا 13 شهریور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

نشست سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسین کاظمی دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری کنگره سالیانه این اتحادیه گفت: بیست و پنجمین کنگره اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از 11 تا 13 شهریور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

وی در ادامه سخنانش افزود: هم زمان با برگزاری بیست و پنجمین کنگره این اتحادیه انتخابات بیست و پنجمین شورای مرکزی نیز برگزار خواهد شد. 

کاظمی با اشاره به اینکه هم زمان با برگزاری بیست و پنجمین کنگره این اتحادیه آئین نامه اختتامیه دوره مطالعاتی معارف انقلاب اسلامی تحت عنوان مدرسه رشد نیز برگزار می شود، افزود: این دوره از مرداد ماه سال قبل با 17 سرفصل شامل کتاب های از نیمه خرداد،  طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن و همچنین مسائل اقتصادی، تاریخی و دشمن شناسی با همکاری دفتر حفظ و نشر اندیشه های رهبر معظم انقلاب و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با هدف تقویت مبانی دانشجویان برگزار شده است. 

وی در ادامه گفت : جشنواره جاد برتر در هفت بخش و 18 محور شامل بخش های تشکیلات، خواهران، سیاسی، فرهنگی، آموزشی و بین الملل برگزار می شود و تاکنون 173 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که شامل 21 اثر آموزشی، 13 اثر در حوزه بین الملل، 20 اثر در بخش خانواده و فرزندآوری، 33 اثر در حوزه روابط عمومی و نشریات، 45 اثر در حوزه سیاسی و 21 اثر در حوزه فرهنگی و جهاد تبیین ارسال شده است. 

کاظمی افزود: جشنواره جامعه اسلامی دانشجویان برتر به طور جامع و با هدف کم کردن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حوزه های مختلف برگزار می شود. 

این فعال دانشجویی عنوان کرد: در روز آخر کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز انتخابات شورای مرکزی و هیئت عالی نظارت برگزار می شود.

وی ادامه داد : پیگیر حضور وزرای علوم، بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان هستیم. 

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیست و پنجمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بعد از دو سال به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

کاظمی افزود: پیشنهاد بنده به شورای آینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این است که با توجه به بعد جامعه شناسی دانشجویان جدید الورود برای این دانشجویان برنامه ریزی کنند چون نسل فعلی دارای ذهن خلاق بوده و از انجام کارهای سنگین بی زار است.

کاظمی با اشاره به عملکرد این اتحادیه در یک سال اخیر تصریح کرد: در این مدت برنامه های مختلفی از جمله همایش های سیاسی، آموزشی، بین المللی و منطقه ای در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شده و از طرفی ما در سالی که گذشت مواضع اتحادیه را در محضر رهبر معظم انقلاب و سران قوا اعلام کردیم. 

کاظمی بیان کرد: در یک سال اخیر ما تلاش کردیم تا در راستای اجرای سند تحول این اتحادیه که به عنوان سند حکمرانی در گام دوم انقلاب در بخش های اقتصاد و معیشت، فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی طراحی شده بود، گام برداریم.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اعلام خبری در پایان نشست گفت : تعداد دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی در حال حاضر به ۹۰ دفتر فعال رسیده و به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول