اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آغاز اجرای رأی پلمب پاساژ ناایمن و خطرناک تهران

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران از آغاز اجرای رأی پلمب پاساژ ناایمن و خطرناک تهران خبرداد.

آغاز اجرای رأی پلمب پاساژ ناایمن و خطرناک تهران

 به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، یاسر علیزاده شهردار ناحیه۱ منطقه ۱۱ تهران از آغاز اجرای رأی پلمب ساختمان ناایمن پاساژ تجاری ازاد خبر داد، گفت: تا کنون با حضور شهردار منطقه۱۱ تهران جلسات متعددی با کسبه برگزار شده است و کسبه نگران وضعیت معاش خود هستند.

 وی گفت: تعیین تکلیف وضعیت پاساژ ناایمن آزاد از مقاوم سازی یا تخریب و نوسازی این ساختمان بر عهده مالک است و الزام اولیه رفع خطر، خروج کامل کسبه و مردم از ملک است.

علیزاده عنوان کرد: شهرداری در مسیر صدور مجوز مقاوم سازی یا تخریب ونوسازی و اقدام برای رفع خطر ساختمان با مالک حداکثر همکاری را خواهد داشت.

وی افزود: به عنوان مسوولیت اجتماعی و پیگیری حقوق شهروندی کسبه پاساژ ناایمن آزاد، با حضور شهردار منطقه۱۱، معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه، رییس و عضو اتاق اصناف کشور و رییس اتحادیه پوشاک تهران جلسه ای برگزار شد و پیگیری ها برای پیش بینی اسکان موقت کسبه در دست اقدام است و با توجه به اینکه ناایمنی این ساختمان ناشی از اقدامات غیر اصولی مالک ساختمان است؛ لذا مالک باید خود را ملزم به تامین هزینه‌های اسکان موقت کسبه دانسته و در این مسیر همکاری لازم را با شهرداری و کسبه به عمل بیاورد.

 وی گفت: در احقاق حقوق کسبه پاساژ ازاد کنارشان هستیم و تنها هدف مدیریت شهری رفع خطر و حفظ ایمنی جان شهروندان است.

گفتنی است، از ابتدای هفته جاری اجرای رای پلمب پاساژ آزاد با حضور مقامات قضایی آغاز شده است و طی چند مرحله این عملیات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول