اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گام دوم چوب و کاغذ مازندران در رسیدن به خودکفایی/کاغذ ایرانی مهمان ناشران ایرانی

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: از شهریور ماه امسال هزار تن کاغذ چاپ و تحریر برای استفاده ناشران کشور در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت .

گام دوم چوب و کاغذ مازندران در رسیدن به خودکفایی/کاغذ ایرانی مهمان ناشران ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امید نیک‌نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای کمک به حوزه نشر کشور، تفاهم نامه تامین ۷ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر با خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسید.

وی ضمن تجلیل از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی وی در اعتماد به محصول ایرانی خاطرنشان کرد: با امضاء این تفاهم نامه از شهریورماه مقدار هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولیدی این کارخانه مازاد بر قرارداد قبلی منعقد شده با وزارت آموزش و پرورش در اختیار وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در رسیدن به خودکفائی در صنعت کاغذ افزود: کل کاغذ مورد نیاز حوزه نشر کشور با برنامه‌ریزی لازم در داخل قابل تولید و تامین خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول