اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی در شهر جدید پرند برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه حیدر کرار پرند گفت: چهاردهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه شهر جدید پرند با توزیع یک‌هزار و پانصد سبد کالا به ارزش حدود هر بسته یک میلیون تومان برگزار شد.

چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی در شهر جدید پرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، سرهنگ سید سجاد حسینی فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند ظهر امروز در چهاردهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی کمک‌های مومنانه شهر پرند اظهار کرد: در طول ۴۳ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نعمت‌های بسیاری شامل ملت متدین ایران اسلامی شده است، که ما یقین داریم، بزرگترین نعمتی که شامل حال همه شده است نعمت بزرگ ولایت فقیه است. 

وی گفت: ثمرات و اقدامات راهبردی ولی فقیه در طول دوران انقلاب بر کسی پوشیده نیست و یکی از آن‌ها بنیان‌گذاری رزمایشی تحت عنوان مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه در دوران شیوع بیماری کرونا بوده است.

فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند افزود: امروز رزمایش کمک‌های مومنانه، به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است و در این جریان فرهنگی شهر پرند اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین و ادارات برقرار است. 

حسینی بیان کرد: در این مرحله بالغ بر یک‌هزار و پانصد سبد کالا به ارزش حدود یک میلیون تومان که در کل با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان اقلامی تهیه شده است که امروز طی کاروان اعزامی رزمایش مواسات و همدلی کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های کم برخوردار و آسیب دیده در شرایط پرند و نیازمند تقدیم می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا در ایام بازگشایی مدارس نیز یک مرحله دیگر از کمک‌ها مومنانه در شهر پرند صورت خواهد گرفت. 

لازم به یادآوری است این رزمایش با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم، سرهنگ سید سجاد حسینی فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) پرند، محمد احمد عیلخان بخشدار مرکزی، سید مسعود بزرگ زاده مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، حمیدرضا اله یاری شهردار پرند و دیگر مسؤولان شهرستانی برگزار شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول