اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دست‌اندازی به املاک شهرداری در مدیریت شهری سابق

معاون شهردار تهران گفت: بسیاری از زمین های شهرداری به دلیل اینکه به درستی ثبت و ضبط نشده دچار دست اندازی و واگذاری شده است.

دست‌اندازی به املاک شهرداری در مدیریت شهری سابق

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه شهرداری تهران در خصوص دستورالعمل اجرایی بانک زمین منطقه ۲۲اظهارداشت: به نظر من مهمترین پیامد این لایحه اجتماعی خواهد بود و فعالیت این کارگروه منطقه ۲۲ الزام معاونت شهرسازی است.

وی افزود: بسیاری از زمین های شهرداری به دلیل اینکه به درستی ثبت و ضبط نشده دچار دست اندازی و واگذاری شده است.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه شفافیت بانک زمین و دسترسی مردم به این سرانه ها جزء آثار این لایحه به شمار می رود، گفت: کارگروهی که تشکیل می شود هر سه ماه یکبار به شورا گزارش ارائه خواهد داد. به دلیل اهمیت موضوع، دبیر این لایحه شهرداران مناطق باشند و این موضوع می تواند لایحه را عملیاتی تر کند.

وی افزود: یکی از برگ های زرین این دوره، بانک زمین است که می تواند چشم انداز روشنی مشخص کرده و از املاک صیانت کند. ما به دنبال این هستیم که لایحه را ظرف ۶ ماه تا یک سال عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول