اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حجت‌الاسلام رستمی: کسی که قدرت ندارد، در فضای مجازی تحت حکومت است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حاکمیت فضای مجازی بی‌تردید دست نظام آمریکا و وابستگانش است و کسی که قدرت ندارد، در فضای مجازی تحت حکومت است.

حجت‌الاسلام رستمی: کسی که قدرت ندارد، در فضای مجازی تحت حکومت است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی با عنوان «حامیم» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس دانشگاه امیرکبیر صبح امروز سه شنبه (۲۵ مرداد) برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در افتتاحیه طرح حامیم دانشگاه امیر کبیر گفت: گرفتن انگیزه از جوانان و ناامید کردن فرد در فکر و انگیزه یکی از راه های زمین زدن جامعه و گروه های مختلف مردم است.

وی افزود: این کاری است که از سوی دشمنان نسبت به جامعه ما به شدت از در حال انجام بوده و اگر اخباری که علیه ما منتشر می شود را رصد کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به دیکتاتوری شبکه‌های اجتماعی نسبت به ملت ایران گفت: شاید ما تصور کنیم در فضای مجازی آزاد هستیم و اینستاگرام سوگیری ندارد ولی بعد از شهادت حاج قاسم همه متوجه شدیم که این شبکه‌ها صرفا در راستای منافع اروپایی ها و آمریکایی‌ها فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش افزود: حاکمیت فضای مجازی بی تردید دست نظام امریکا و وابستگانش است و کسی که قدرت ندارد در فضای مجازی، تحت حکومت است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به اهداف حاکمان غربی فضای مجازی نسبت به ملت ایران گفت: طراحی حاکمان غربی فضای مجازی این است که ملت ایران نسبت به گذشته خود بی تعلق، نسبت به حال بی اعتنا و نسبت به آینده ناامید باشند. 

رستمی عنوان کرد: جوامعی که عقب مانده بودند تصمیم گرفتند و پیشرفت کنند و ایرانی ها نیز بعد از انقلاب در تمام علوم  سر آمد‌ جوامع دنیا شدند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پایان گفت: زمانی در دفاع مقدس برای این که بتوانیم موشک بزنیم باید به کشورها التماس میکردیم ولی الان به نقطه ای رسیدیم که پهپاد آمریکایی را در یک لحظه ساقط میکنیم و محصولات دفاعی را به اروپا صادر می کنیم.

لازم به ذکر است طرح حامیم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور 135 نفر از فعالین تشکل های دانشجویی و نخبگان علمی کشور  تا 31 مرداد ماه ادامه دارد.

* طرح حامیم به دنبال این است بتواند روحیه تحول خواهی را در دانشجویان  تقویت کند

حجت الاسلام میراحمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر نیز در این مراسم گفت:‌ باور دانشجویان به اینکه دانشگاه مبدا همه تحولات جامعه بوده و هر اتفاقی که در جامعه می افتد مبداش دانشگاه است هم ان ها را مسئولیت پذیر می کند و هم مسئولیت  دانشگاهیان را مهم تر می کند.

وی افزود : اگر قرار بود دانشگاه صرفا به امر تربیت اموزشی دانشگاه بپردازد جایگاهش بسیار پایین تر می شد و اگر جامعه می خواهد اصلاح شود باید دانشگاه مبدا همه تحولات آن شود.

حجت‌الاسلام میراحمدی با اشاره به اهداف برگزاری طرح حامیم افزود: طرح حامیم صرفا برنامه آموزشی نیست و  مهم ترین هدفی که دنبال می کنیم این است که مسئولیت اجتماعی دانشجویان را تقویت کنیم.

وی افزود: توانمندی دانشجویان شرکت کننده در این برنامه، شناسایی استعدادها و  تقویت روحیه تحول خواهی از اهداف دیگر  طرح حامیم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر عنوان‌کرد: در این طرح به‌دنبال پر کردن خلا عدم حضور دانشجو در دوره کرونا هستیم و تشکیل چنین برنامه ای بعد از دوران کرونا ضرورت داشت.

وی در پایان تاکید کرد: همه افراد جامعه به خصوص مجموعه های دانشجویی باید به دنبال تحول باشیم و این طرح در صدد این هست که بتواند روحیه تحول خواهی را در دانشجویان  تقویت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول