اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید در راستای کاهش تصادفات رانندگی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تصادفات جاده‌ای، گفت: با آماده‌سازی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی جاده‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و حضور هوشمندانه پلیس‌راه و اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید است شاهد کاهش حوادث و تلفات باشیم.

اجرای طرح سامانه هوشمند سپهر امید در راستای کاهش تصادفات رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امشب در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، اظهار داشت: براساس تحلیل تصادفات جاده ای درون شهری و برون شهری در استان، دستگاه‌های اجرایی مکلفند همکاری لازم را با نیروی انتظامی استان برای تقویت سازوکارها و ابزارهای کنترلی و نظارتی برای کاهش تصادفات جاده‌ای داشته باشند.

 وی افزود: دستگاه‌های متولی بویژه پلیس راهور، راهداری و حمل ونقل جاده ای و شهرداری می بایست باهمکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی استان داشته باشند.
 
رحمتی با اشاره به این که اتوبان شهید کسایی از نقاط حادثه خیز استان است، خواستار اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات و تامین اعتبار برای اصلاح  این نقطه حادثه خیز شد.
 
دراین جلسه سامانه هوشمند سپهر«ساماندهی، پایش، و کنترل ترافیک هوشمند فضای شهری» ازسوی نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معرفی شد.
 
همچنین فرماندار مرند در رابطه با اقدامات انجام یافته و برنامه های آتی در خصوص کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز و فرمانده پلیس راهور و پلیس راه استان نیز درخصوص وضعیت تصادفات رانندگی در شهرستان مرند گزارش ارائه دادند.
 
فرمانده پلیس راهور و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز هم در خصوص اقدامات و برنامه­ریزی­های انجام یافته جهت بهبود وضعیت ترافیک شهرتبریز و فرهنگ­‌سازی ترافیک گزارش دادند.
 
 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول