اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

هفت روز بدون فوتی کرونا در خراسان‌جنوبی/ شناسایی 127 بیمار جدید

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته به عنوان هفتمین روز متوالی مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان وجود نداشته است.

هفت روز بدون فوتی کرونا در خراسان‌جنوبی/ شناسایی 127 بیمار جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف‌زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در شبانه‌روز گذشته از مجموع ۲۳۴ آزمایش انجام شده در استان ۱۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۷۶ بیمار مربوط به بیرجند، دو مورد خوسف، ۳ مور زیرکوه، یک مورد سرایان، دو مورد سربیشه، ۳۶ مورد طبس، ۶ فردوس، یک مورد نهبندان بوده است، تصریح کرد: همچنین در طی این مدت در شهرستان‌های بشرویه، قاین و درمیان مورد جدیدی از این بیماری شناسایی نشده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۸ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری بوده که از این تعداد ۵۴ بیمار کرونا مثبت بستری هستند، اضافه کرد: از مجموع بیماران بستری کرونا مثبت در استان ۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و متأسفانه حال دو نفر از آنها نامساعد است.

شریف‌زاده گفت: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته به عنوان هفتمین روز متوالی مورد جدیدی از مرگ‌ومیر ناشی از کرونا نداشته‌ایم و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان از ابتدای همه گیری این بیماری تاکنون در عدد یک‌هزار و ۴۷۷ نفر ثابت باقی مانده است.

وی از کاهش ۹۳ درصد فوتی‌های کرونا در استان خبر داد و گفت: همچنین متوسط مبتلایان در هفته دوم مرداد ۲۰۶ نفر بوده که با کاهش ۱۰۷ درصدی همراه بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین بستری کرونا مثبت در استان ۲۶ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول