اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

وادی: در بازی های دوستانه خودمان را محک می زنیم/ مردم ما را تنها نگذارند

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در بازی دوستانه با اوکراین و جام واگنر می توانیم به خوبی خودمان را محک بزنیم.

وادی: در بازی های دوستانه خودمان را محک می زنیم/ مردم ما را تنها نگذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدطاهر وادی درمورد شرایط تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه حضور در مسابقات جام واگنر و رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: روز گذشته به کراکوف رسیدیم و بعد از یک روز استراحت، امروز نخستین جلسه تمرین بدنسازی خود را انجام دادیم. بعد از ظهر هم یک جلسه تمرین توپ برگزار خواهیم کرد و فردا هم در دیداری دوستانه به مصاف اوکراین خواهیم رفت.

وی ادامه داد: در بازی دوستانه با اوکراین می توانیم شرایط بدنی خود را بهتر محک بزنیم، چون در بازی های تدارکاتی معمولاً بیش از سه ست مسابقه برگزار می شود و این موضوع به بازیکنان کمک می کند تا بازیکنان با آمادگی بیشتری راهی مسابقات اصلی شوند. ضمن اینکه بازی های دوستانه به هماهنگی بازیکنان هم بسیار کمک می کند.

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص شرایط آمادگی خودش، عنوان کرد: خدا را شکر شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر است. انگشتم هم که دچار مصدومیت شده بود رو به بهبود است و آماده حضور در مسابقات هستم.

وادی گفت: در پایان از مردم می خواهم که بازهم ما را حمایت کنند و تنهایمان نگذارند. ما هم تلاش می کنیم که بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول