اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرنگاران قداست قلم را حفظ کنند

امام جمعه دهدشت گفت: خبرنگاری که فقط به خبرهای سیاسی بچسپد خبرنگار نیست، احترام قلم خیلی مهم است و باید حرمت آن حفظ شود.

خبرنگاران قداست قلم را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از شفافیت، صداقت، عدالت، مطالبه‌گر بودن و نلغزیدن قلم به عنوان خصوصیات یک خبرنگار موفق نام برد.

امام جمعه دهدشت خواستار نقد نهاد امامت جمعه از خبرنگاران شد و بیان کرد: وقتی باب کلام و گفت و گو باز هست چرا دوستان استفاده نمی‌کنند؟

وی با بیان این که رسانه‌ها نقش افسران جنگ نرم را دارند گفت: رسانه باید صدای مردم باشد، کسی که مسئول شده باید پاسخگو باشد اگر نمی‌تواند پاسخگو باشد مسئولیت نپذیرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: لکنت زبان خبرنگار، آسیب آن از یک مدیر ناکارآمد بیشتر است.

وی با توجه به برخی سیاه‌نمایی‌ها گفت: خبرنگاران نه سیا‌ه‌نمایی مطلق و نه بزرگ جلوه‌دادن را مد نظر داشته باشند، گاهی برخی خدمات دیده نمی‌شوند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: خبرنگاری که فقط به خبرهای سیاسی بچسپد خبرنگار نیست، احترام قلم خیلی مهم است و باید حرمت آن حفظ شود.

وی خواستار دیدن خدمات مسئولان شد و عنوان کرد: این با آن بزرگ‌نمایی تفاوت دارد.

وحدانی‌فر با بیان این که اگر انسان خود را در قالب مسئولیت‌ها دید موفق نخواهد شد گفت: توقع داریم خبرنگاران زیر چتر شخص خاصی نباشند و شخصیت حقیقی خود را فدای شخصیت حقوقی خود نکنند.

وی مشکلات معیشتی، اشتغال و بیمه خبرنگاران را یادآور شد و اظهار کرد: همان طور ک بنای بر نظارت است، وزارت ارشاد مشکل اشتغال خبرنگاران را حل کند.

وحدانی‌فر با بیان این که نماز جمعه دهدشت فقط در مصلا خلاصه نمی‌شود افزود: نماز جمعه باید از شنبه صبح شروع و جمعه ظهر خروجی آن باشد، نماز جمعه‌ای که مشکلات مردم بیان نشود نماز جمعه مد نظر رهبری نیست.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: رسانه‌ها حریت خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول