اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| پیشنهاد رفع مشکلات مخابرات با بازگرداندن شرکت به دولت

سردبیر فارس من گفت:‌ پس از واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی، مشکلات زیادی به وجود آمده است که اثر این مشکلات را می‌توانیم بر کارکنان و مشتریان شرکت و صنعت ICT کشور ببینیم.

فارس من| پیشنهاد رفع مشکلات مخابرات با بازگرداندن شرکت به دولت

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه «پیشنهاد بازگرداندن شرکت مخابرات به دولت» را مطرح کرده اند.

سردبیر این سوژه که از کارکنان شرکت مخابرات ایران است، در توضیح پیشنهاد خود به خبرنگار فارس، گفت:‌ پس از واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی، مشکلات زیادی به وجود آمده است که اثر این مشکلات را می توانیم بر کارکنان این شرکت، مشتریان و صنعت ICT کشور ببینیم.

وی ادامه داد: در بخش کارکنان و نیروی انسانی این شرکت بعد از گذشت 12 سال از خصوصی سازی مخابرات می بینیم که این شرکت هنوز آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی که ابلاغ شده را نتوانسته اجرایی کند و هر بار به کارکنان وعده اجرا می دهد.

سردبیر این شرکت افزود: همچنین افت کیفیت خدمات مخابراتی از دیگر آثار خصوصی سازی این شرکت بوده است که چند سالی است که مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به آن اذعان دارند. در این باره انتقاد از توقف سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های جدید مخابراتی یا کندی سرمایه گذاری توسط مخابرات به صورت جدی مطرح است.

سردبیر این سوژه اضافه کرد: یکی از مشکلات امروز شرکت مخابرات ایران، نبود درآمد است که با ادغام شرکت‌های اقماری و شرکت همراه اول به شرکت مخابرات ایران می‌توان درآمد مخابرات را افزایش داد.

وی گفت: با توجه به مشکلات زیادی که با خصوصی سازی مخابرات ایجاد شده، می توان نتیجه گرفت که خصوصی سازی مخابرات به این شکل موفق نبوده است و از این رو پیشنهاد می‌شود که مخابرات به وضع قبل از خصوصی‌سازی بازگردد تا مشکلات محسوس رفع شود.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول