اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احیای 1000 واحد تولیدی راکد به همت بسیج

رئیس سازمان بسیج سازندگی از احیای‌ یک هزار واحد تولیدی راکد و ایجاد ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی در کشور در سال جاری خبر داد.

احیای 1000 واحد تولیدی راکد به همت بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی ظهر امروز در روز دوم همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور به میزبانی استان سمنان در مجمتع کلاهدوز شهمیرزاد اظهار کرد: راه رستگاری ما تنها پیروی از ولایت بوده و همه باید ذیل این پرچم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایه‌گذار حکومت اسلامی بوده و دشمن با تمام قوا در جبهه ضربه زدن به این انقلاب قرار دارد، افزود: ناامید کردن مردم و ایجاد مشکل در معیشت آنها، نوعی ضربه زدن به انقلاب بوده و نباید کسی برابر آن بی‌تفاوت باشد.

زهرایی افزود: بسیج، حلقه میانی بین مردم و امام امت بوده و وظیفه ما کار جهادی و کمک به دولت در رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه عزم دولت سیزدهم به طور جدی بر حل مشکلات مردمی است، افزود: جلسات مستمری با رئیس‌جمهور و معاونان او، هر هفته برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف با حضور بسیج سازندگی انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: امروز جنگ اصلی، جنگ روایت‌هاست و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در روایت فعالیت‌های بسیج در جنگ با فقر و محرومیت‌زدایی خواهند داشت و باید به رسانه‌ها بیش از پیش توجه شود.

وی افزود: مشارکت مردم در محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات منطقه خودشان بسیار حائز اهمیت بوده و هر کجا به مردم اعتماد شد، نتیجه مطلوب بود.

زهرایی با بیان اینکه ما نیازمند ادبیات مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم، اظهار کرد: بسیج سازندگی انسان‌ساز بوده و کار جهادی در حوزه های مختلف بر همه عیان شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در کشور نشان از عزم بسیج در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته و در این راه از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

زهرایی افزود بسیج در خدمت و تجمیع نیروها خلاصه می‌شود و نیاز است تا رزمایش‌هایی برای خدمت‌رسانی با حضور گسترده و در حوزه‌های مختلف جهادی و اقتصاد و ... برگزار شود.

وی بیان کرد: تخصصی‌سازی تسهیل‌گران‌ در حوزه اقتصاد مقاومتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا کار تخصصی باعث پیشرفت و بالا بردن سطح عملکرد طرح‌ها خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: عملکرد بسیج سازندگی در کشور‌ بسیار گسترده بوده و احیای‌ یک هزار واحد تولیدی راکد صنعتی و ایجاد ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی تنها بخش‌هایی از فعالیت بسیج سازندگی در کشور در سال جاری است.

زهرایی افزود: ما نیازمند ظرفیت‌سازی در استان‌ها هستیم و نیاز است تا در استان‌ها ظرفیت‌های مختلف پای کار خدمت‌رسانی بیایند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول