اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرادمند: اتفاقات بدی برایم افتاد/ساپینتو درس خیلی مهمی به ما یاد داد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اتفاقات خیلی بدی برایم افتاد که همه را فراموش کردم.

مرادمند: اتفاقات بدی برایم افتاد/ساپینتو درس خیلی مهمی به ما یاد داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد حسین مرادمند پس از تمدید قراردادش با استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که با تیم محبوبم تمدید کردم. بعد از اتفاقاتی که برایم افتاد، تمدید قرارداد اتفاق خوبی بود. از هواداران خیلی تشکر می‌کنم که در این مدت با انرژی‌هایشان به من کمک کردند.

وی افزود: اتفاقات خیلی بدی برایم افتاد که همه را فراموش کردم. امیدوارم بتوانم در این مدت با تمام توان و تلاشم کار کنم. ان‌شاالله امسال بتوانیم قهرمان شویم. کارمان سخت‌تر است. سال قبل قهرمان شدیم و الان تیم‌های رقیب خیلی بهتر شدند. این مساله کار ما را  خیلی سخت می‌کند اما تلاش می‌کنیم. هواداران بدانند که تا آخرین قطره عرق و خون در زمین تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تیم را به قهرمانی برسانیم.

مدافع استقلال در خصوص کار با ریکاردو ساپینتو عنوان کرد: در این مدت که با او کارکردم چیزهای زیادی یاد گرفتم. درس خیلی مهمی که می‌تواند به ما یاد بدهد این است که نسبت به هدف‌هایمان فکر خیلی بزرگی داشته باشیم. فقط می‌توانم بگویم تمرینات او خیلی سخت است. او می‌گوید هرروز باید سخت کار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول