اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها است

استاندار کردستان با بیان اینکه امیدآفرینی از مهم‌ترین نیازهای امروز در جامعه است، گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها امیدآفرینی است.

امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سنندج،  اظهار کرد: امروز در فضای رسانه دنیا با کارزار جنگ روایت‌ها مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی از مهم‌ترین نیازهای امروز در جامعه است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها امیدآفرینی است.

استاندار کردستان بر نقد منصفانه از عملکرد مسؤولان در رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: اگر ضعفی وجود دارد، باید منصفانه و دقیق با مختصاتی که وجود دارد نقدها انجام شود.

به گفته زارعی‌کوشا، اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف از سوی رسانه‌ها به‌طور کاملا واقعی بیان شود‌.

وی اضافه کرد: توسعه در تمام حوزه‌ها در استان دنبال می‌شود.

استاندار کردستان با اشاره به برخی پروژه‌های بر زمین مانده در سطح استان و تاکید بر ضرورت اتمام آنها افزود: مجتمع فرهنگی در روبه‌روی استانداری سنندج با گذشت ۲۰ سال هنوز به بهره‌برادری نرسیده و مردم سال‌ها است این پروژه نیمه تمام را نظاره‌گر هستند.

زارعی‌کوشا در ادامه با تأکید بر اینکه از فضاها و ظرفیت‌هایی که داریم باید استفاده شود، تصریح کرد: در مورد مسکن خبرنگاران افرادی که واجد شرایط باشند و فرم جیم آنها سبز باشد در قالب پروژه ویژه‌ای صاحب مسکن می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه هیچ دستگاه اجرایی حق شکایت از  رسانه‌ها را ندارد، گفت: از دستگاه‌های اجرایی استان نمی‌بینید که از یک رسانه شکایت کنند؛ اما حقوق اشخصاص جای خود را دارد و این حق برای آنها محفوظ است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول