اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جبهه مقاومت در حال گسترش است/ شکل‌گیری جبهه واحد علیه اسرائیل

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف با بیان اینکه جبهه مقاومت آینده بسیار روشن و موفقی خواهد داشت، گفت: امیدواریم این عرصه همزمان با عرصه نظامی، دیپلماتیک و فرهنگی توسعه یابد و روزی شاهد جبهه منسجم گسترده علیه رژیم صهیونیستی باشیم.

جبهه مقاومت در حال گسترش است/ شکل‌گیری جبهه واحد علیه اسرائیل

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بزرگداشت روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای مقاومت خصوصاً سرداران این عرصه شهید همدانی و شهید سلیمانی که این روزها مورد و بغض و کینه جریان نفاق و فتنه داخلی قرار گرفتند و نیز شهدای عرصه مقاومت حزب‌الله را گرامی‌ می‌داریم.

وی گفت: آنچه این روزها از مقاومت می‌بینیم این است که خوشبختانه هر روز این جبهه تقویت و به دنبال گستره حیطه ماموریت خود است و از طرفی نیز محدودیت رژیم صهیونیستی و کاهش توان مقابله در آن را شاهد هستیم.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف با اشاره به اینکه از جنگ 33 روزه به 22 روزه، 8 روزه، 2 روزه و چند ساعته در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را شاهد هستیم و این یعنی این رژیم منحوس دیگر توانایی ادامه این جنگ را ندارد.

فلاحی گفت: عرصه مقاومت با پیشرفتی که دارد، آینده بسیار روشن و موفقی خواهد داشت و امیدواریم این عرصه همزمان با عرصه نظامی، دیپلماتیک و فرهنگی توسعه پیدا کند و روزی شاهد یک جبهه منسجم گسترده علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی باشیم که اینها مقدمه‌ای برای ظهور ولیعصر(عج) خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقاومت منطقه‌ای در عرصه نظامی شکل گرفته و هر روز در حال توسعه است و پیروزی‌های پی‌درپی به دنبال داشته است، عنوان کرد: باید جبهه مقاومت دیپلماسی اروپا و آمریکا را هم شکل دهیم چراکه رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت منطقه‌ای موفق نشده و هر روز نیز در حال اضمحلال و محدود شدن است اما در عرصه بین‌المللی هنوز در اروپا و آمریکا میدان‌داری می‌کند.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف تصریح کرد: برای شکل‌گیری دیپلماسی مقاومت در اروپا و آمریکا باید آزادی‌خواهان آن منطقه و گروه‌های مردمی در عرصه دیپلماسی شکل گیرند تا رژیم صهیونیستی آنجا نیز منزوی شود و نتواند در تصمیم‌گیری‌های کشورهای غربی اثرگذار باشد.

فلاحی تأکید کرد: در آستانه ۱۱ سپتامبر هستیم و مردم آمریکا باید بدانند کارشناسان غربی و اروپا به این مسئله اذعان داشتند که این حادثه توسط رژیم صهیونیستی انجام گرفته چراکه قبل از انفجار برج‌های دوقلو تمام یهودیان شاغل در ساختمان خارج شدند و علت این مسئله باید برای مردم آمریکا مطالبه باشد.

وی با اشاره به اینکه مالیات‌هایی از مردم آمریکا در کمک به رژیم صهیونیستی گرفته می‌شود و امروز مردم این کشور به این مسئله اعتراض دارند که چرا باید چنین هزینه‌ای را پرداخت کنیم؟ گفت: باید این تفکر را تقویت کنیم تا رژیم صهیونیستی نتوانند در درون اروپا و آمریکا میدان‌داری کند.

انتهای پیام/89026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول