اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امت اسلامی هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد

دبیرکل جبهه خلاص بحرین گفت: همه امت اسلامی در جهان در مسیر و مکتب امام حسین(ع) هرگز تسلیم دشمن نشده و ذلت را نخواهند‌ پذیرفت.

امت اسلامی هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بندرگز، عبدالرئوف شایب دبیر کل جبهه خلاص بحرین در همایش «تقریب و مقاومت در مکتب شهید سلیمانی» عصر امروز در بندرگز اظهار کرد: هر ساله ایام عزاداری امام حسین(ع) و سالروز تاسوعا و عاشورای حسینی امت اسلامی جهان  از این شخصیت مهم درس گرفته و خون تازه ای از مقاومت و شهادت در رگ هایشان جاری می شود.

وی تصریح کرد: همه ما در راه مقاومت در مسیر امام حسین(ع) و مکتب او بوده و هرگز تسلیم دشمن نشده و ذلت را نخواهیم پذیرفت.

دبیرکل جبهه خلاص بحرین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و شخصیت هایی مانند شهید سلیمانی با الگوبرداری از مکتب امام حسین(ع) و قیام عاشورا به کمک مردم مظلوم جهان آمده و با مقاومت و عدم سازش با دشمن جان و مال خود را فدای اسلام کردند و اینگونه در جهان عزت و عظمت یافتند.

وی ادامه داد: هر فرد مسلمان در هر گوشه دنیا نباید اجازه دهد دشمنان با سخنان و تبلیغات خود وحشت و ترس را در بین مردم جهان علیه اسلام ایجاد کنند و می بایست همه ما با سیاست بیان جهاد تبیین را انجام دهیم.

عبدالرئوف شایب گفت: کشورهای اروپایی که دم از ازادی و آسایش ملت خود می زنند به فکر مردم نبوده و بسیاری از مردم همین کشورها بخاطر قوانین سختگیرانه آواره و سرگردان هستند.

وی بیان کرد: بنده ۱۸ سال در زندان های عربستان، بحرین و انگلیس زندانی بودم و با قاطعیت تمام اعلام می کنم که آزادی در این کشورها یک ادعایی بیش نیست.
دبیر کل جبهه خلاص بحرین ابراز کرد: همه ما در مسیر راه حق و حقیقت می بایست مانند شهیدان ابومهدی و سلیمانی باشیم زیرا وجود، رفتار و حضور انها در هر منطقه ای مانند بمب اتمی برای دشمن و بمب انگیزه و انرژی برای مسلمانان بودند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول