اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای حل مسائل کشور

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران گفت: بنیاد نخبگان وظیفه خودش می داند در راستای حل مسائل کشور و استان، ظرفیت و توانایی نخبگانی که میتوانند در راستای تحلیل شرایط و ارائه راه‌حل ها و هم در راستای پیاده سازی انها موثر باشند را بکار گیرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای حل مسائل کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حمید نادران رئیس بنیاد نخبگان استان تهران در رویداد ملی «همه باهم» حضور یافت و از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کرد.

نادران بیان در این باره کرد: در زمینه محرومیت زدایی بنیاد نخبگان استان تهران اردوهای جهادی را از سال ۱۳۹۵ در نظر داشته و برگزار کرده است.

وی گفت: اردوهای جهادی با کمک و همیاری نخبگان با اولویت مناطق اطراف تهران بوده و طبیعتا فعالیت ما در حوزه استان تهران است و تلاش شده در این امور حتی به صورت تخصصی خدمات رسانی شود که می توان به خدماتی از جمله خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مشاوره های اجتماعی اشاره کرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران تاکید کرد: یکسری از اردوهای جهادی که در زمینه مسائل عمومی بوده و کارکردهای عمومی داشته درحال اجرا است و هر سال به کمک و همیاری نخبگان استان، اردوهای جهادی داریم و امسال هم ان‌شاالله با توان و ظرفیت بیشتر ادامه خواهیم داد.

نادران افزود: در سال ۱۴۰۰ چهار اردوی جهادی داشتیم و سال های قبل تعداد کمتری بوده که بسته به مورد، تعدادشان را افزایش می دهیم و امسال در برنامه داریم به هفت اردوی جهادی افزایش دهیم.

وی ادامه داد: محرومیت در جامعه، زمینه‌ای برای انجام کار است و کار در این زمینه باید توسط افرادی که در این جامعه رشد و تحصیل و تخصص پیدا کردند انجام شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران بیان کرد: بنیاد نخبگان استان تهران وظیفه خودش می‌داند در راستای حل مسائل کشور و استان، ظرفیت و توانایی نخبگانی که میتوانند در راستای تحلیل شرایط، ارائه راه حل ها و هم در راستای پیاده سازی انها موثر باشند را به کار گیرد و فرصت مشارکت در حل مسائل را برای آنها ایجاد کند.

نادران تصریح کرد: تشکر میکنم از زحمتی که در این نمایشگاه کشیده شده‌ است و حجم زیادی از فعالیت و کار های گسترده ای که در مناطق مختلف توسط بخش های مختلف جمع آوری شده و آمار آن در کنار هم به نمایش گذاشته شده که بسیار روشنگر و راهگشا است.

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران گفت: متاسفانه در بعضی قسمت ها  پیشرفت ندیدم و فضا وجود دارد تا بهتر عمل کنیم ولی همین که اطلاعات در معرض دید مسئولین و افرادی که در کار دخیل هستند قرار میگیرد بنظرم خیلی راهگشا و موثر است و طبیعتا افرادی که از این نمایشگاه بازدید میکنند؛ بعد از رونمایی از ارقام و آمار دیدشان نسبت به اینکه اولویت مسائل با چه ترتیبی باشد بازتر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول