اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارتقاء توان رسانه ای در اولویت باشد/ دشمن به دنبال ضربه زدن به رسانه های انقلابی است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: رسانه باید به گونه‌ای به اردوگاه ذهنی دشمن وارد شود که آن‌ها احساس خطر کنند چرا که دشمنان این آب و خاک به دنبال ضربه‌زدن به رسانه‌های انقلابی هستند.

ارتقاء توان رسانه ای در اولویت باشد/ دشمن به دنبال ضربه زدن به رسانه های انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز به همراه سرهنگ محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان، سرهنگ ابراهیم یرلی مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) و هادی انصاری مدیر خبرگزاری بسیج استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کردند.

 سردار رفیعی آتانی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: اصحاب رسانه با فعالیت های درست و کارآمد باید پرتلاش باشند تا بتوانند در این سنگر انقلاب موفق عمل کنند.

وی افزود: در جامعه امروز اتفاقات متعددی در حال رخ دادن است که رسانه قدرتمند باید با «قدرت تحلیل» به خبر سازی بپردازد و اخبار را به صورت تحلیلی و درست به اطلاع مخاطبان خود برساند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: خبرگزاری فارس باید به گونه‌ای عمل کند که هم دوست و هم دشمن آن را رصد کنند، بنابراین رسانه های انقلابی به ویژه خبرگزاری فارس حق اشتباه ندارند.

سردار رفیعی آتانی خطاب به خبرنگاران فارس گفت: امروز اصحاب رسانه به منظور اثرگذاری بیشتر ضرورت دارد به صورت مستمر و منظم جلسات تخصصی برگزار و با تبادل نظر به فعالیت خود بپردازند و در این راستا برپایی شورای تیتر می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

وی عنوان کرد: رسانه باید به گونه‌ای به اردوگاه ذهنی دشمن وارد شود که آن ها احساس خطر کنند چرا که دشمنان این آب و خاک به دنبال ضربه‌زدن به رسانه های انقلابی هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: امروز رسانه در حوزه جهاد تبیین بسیار اثرگذار است و ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن به این امر خطیر بپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول