اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم اجرای جهاد تبیین براساس زیست‌بوم هر منطقه/ عهد جهاد لبیک به فرمان رهبر است

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به لزوم اجرای جهاد تبیین براساس زیست‌بوم هر استان، گفت: عهد جهاد براساس لبیک به فرمان رهبری برای مقابله با شبهات و تحریف‌های دشمنان است.

لزوم اجرای جهاد تبیین براساس زیست‌بوم هر منطقه/ عهد جهاد لبیک به فرمان رهبر است

حجت‌الاسلام ناصر شکریان در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، براساس فرمایشات رهبر انقلاب و توصیه‌هایی به روحانیون را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: براساس سیاست ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از نیروهای جوان، مبتکر و توانمند در سراسر کشور به عنوان مدیران شهرستانی، مدیران کل و مسؤولیت‌های کشوری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بهره‌مندی از چهره‌های جدید با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه جهاد تبیین و شیوه‌های جهاد تبیین براساس زیست بوم هر استان از دیگر اولویت‌ها است. همچنین در این بخش جلسات متعدد با تعیین سرفصل‌ها انجام شده و دستورالعمل‌ها به استان‌ها ابلاغ شد.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: بحث عهد جهاد نیز با توجه به لبیک به فرمان رهبر انقلاب انجام شده زیرا مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب دانست و این مهم از اول محرم امسال آغاز شده تا شخصیت‌های تأثیرگذار کشوری، منطقه‌ای و استانی از هر قشر مردم شامل روحانی، معلم، مربی، کارگر، کارمند و همه افراد به اندازه نیم ساعت در روز در زمینه جهاد تببین دست به آگاه‌سازی بزنند.

شکریان با اشاره به فعالیت‌های گوناگون دشمنان بر ضد اسلام و انقلاب، بیان کرد: امروزه شاهد تخریب، تحریف، دروغ و شایعه‌های گوناگون و فراوان از سوی دشمنان استکباری و غربی در فضای مجازی علیه اسلام و مذهب شیعه هستیم پس باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر تبیین دست به جهاد بزنیم.

وی با اعلام برنامه‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر کاروان پیاده کربلا و نجف در اربعین، تأکید کرد: در بحث محرم امسال شاهد حضور گسترده مردم بودیم و با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم کارهای فرهنگی و تبلیغی باید در راستای سیاست‌های واحد به شکل شایسته انجام شود.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: گروه‌های روحانیون با توجه به آموزش‌های لازم برای حضور تبلیغی در موکب‌های فرهنگی و مذهبی اعزام می‌شوند هرچند باید مراقب باشیم براساس تأکید رهبر انقلاب اسلامی به مهمانی عراقی‌ها ضربه وارد نشود پس باید در این راستا با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با ضرافت به کار خود بپردازیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول