اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

پایان تلخ جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی محیط بان نجفی/جزئیاتی از پرونده محیط بان مقتول

برومند نجفی محیط بان 24 ساله متهم به قتل یک شکارچی، امروز در جریان دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده‌ اش در مقابل دادگاه کشته شد.

پایان تلخ جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی محیط بان نجفی/جزئیاتی از پرونده محیط بان مقتول

به گزارش خبرنگار فارس، برومند نجفی محیط بانی که از سال 1399 به علت شلیک به شکارچی غیرمجاز، متهم به قتل وی بود امروز در مقابل در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه بعد از برگزاری جلسه دادگاه اعاده دادرسی از سوی پدر مقتول کشته شد.

این  محیطبانان کرمانشاهی متولد 1377 بود. وی در مرداد ماه 1399 در منطقه ای حفاظت شده منطقه بیستون کرمانشاه  با یک شکارچی غیرمجاز مواجه می‌شود و به سمت او شلیک می‌کند در این بین شکارچی کشته می‌شود.

بعد از شکایت و تحقیقات به عمل آمده از سوی خانواده مقتول،  مراجع قضایی در نهایت دادگاه حکم اعدام را برای برومند نجفی صادر کرد و این حکم به دیوان عالی کشور رفته و در آن نیز تایید شده است.

محیط بان برومند نجفی به اتهام قتل زندانی و در آبان ۱۴۰۰ به قصاص محکوم شد.

اما  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درخواست اعاده دادرسی محیط بان کرمانشاهی توسط دیوان عالی کشور را دنبال کرد.

 سرهنگ جمشید محبت خانی گفته بود: درخواست اعاده دادرسی محیط بان کرمانشاهی برومند نجفی توسط دیوان عالی کشور پذیرفته شده و حکم اعدام برومند نجفی متوقف شده است.

فرمانده یگان محیط زیست امروز  در گفت و گو با خبرنگار فارس از کشته شدن محیط‌بان برومند نجفی در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده‌، توسط پدر فرد مقتول و در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این جنایت بعد از خروج محیط بان برومند و در جریان انتقالش به زندان رخ داد، گفت: پدر مقتول هم اکنون فراری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول