اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دستگیری عامل قتل مرد جوان در یزد

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک مرد جوان در شهر یزد خبر داد.

دستگیری عامل قتل مرد جوان در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در پی کشف جسد سوخته شده فردی مجهول الهویه در شهر یزد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه هیچ سرنخی از موضوع قتل در دست نبود و جسد نیز کاملا سوخته بود تیمی از کارآگاهان خبره دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به صورت ویژه پیگیر موضوع شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد با اقدامات فنی و بررسی‌های لازم متوجه شدند مقتول فردی ۳۷ ساله است که جسد او پس از سوزانده شدن در گوشه‌ای از شهر رها شده است.

سردار بهدانی فرد گفت: کارآگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی سرنخ‌هایی از این موضوع به دست آورده و پس از شناسایی جسد مجهول الهویه به راز قتل او پی بردند.

وی افزود: ماموران پلیس، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش در یزد دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان یز اظهار کرد:‌متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به قتل مرد جوان به علت اختلافات شخصی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول