اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عملیات حفاری فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو تهران

مجری خط 4 مترو تهران توضیحاتی درباره عملیات حفاری فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو ارائه داد.

عملیات حفاری فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی عدلی مجری خط 4 مترو تهران اظهارداشت: پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو به طول حدودی 11 کیلومتر از ایستگاه شهید کلاهدوز آغاز و تا محدوده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه دارد.

وی افزود: توسعه شرقی این خط مناطق 4، 8 و 13 را تحت پوشش قرار خواهد داد که فاز نخست آن از ایستگاه شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراه های شهید سلیمانی و شهید باقری به طول بیش از 4 کیلومتر هم اکنون در حال اجرا است.

مجری خط 4 مترو تهران در ادامه گفت: فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو پایتخت شامل 4 ایستگاه بوده و هم اکنون تونل های دسترسی به تونل اصلی طرح در حال حفاری است.

گفتنی است؛ بر اساس برآوردهای انجام شده در افق سال 1420، از مجموع کل مسافران خط 4 در این سال که رقمی در حدود 2 میلیون نفر تخمین زده می شود، 25 درصد ایشان را مراجعان به ایستگاه های توسعه شرقی خط4 تشکیل می دهند که این امر خود گویای اهمیت ساخت و توسعه بخش شرقی این خط است.

وی بیان داشت: توسعه شرقی خط 4 در نهایت محلات تهران نو، تهرانپارس (شرقی و غربی)، دردشت، حکیمیه، میدان شقایق، میدان شاهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و دانشگاه شهید عباسپور را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول