اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشورائیان برگزار می‌شود

مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشورائیان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری فیلم و عکس در آئین‌های ویژه از جمله ماه محرم برگزار می‌شود.

مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشورائیان برگزار می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشورائیان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری فیلم و عکس در آئین‌های ویژه از جمله ماه محرم برگزار می‌شود.
مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشورائیان با محوریت سنت‌ها و آیین‌های عزاداری، جلوه‌های ماه محرم در زندگی امروزی، مراسم تعزیه و شبیه‌خوانی، کاروان‌های عزاداری، شام غریبان، شیرخوارگان حسینی، کودک و محرم برگزار می‌شود.
هنرمندان می‌توانند آثار خود را در قالب عکس و فیلم کوتاه تا ۳۰ شهریورماه سال جاری به نشانی صفحه مجازی اینستاگرام zanjan_cthh ارسال کنند و اسامی برندگان هم‌زمان با هفته گردشگری اعلام خواهد شد و همچنین از نفرات برتر قدردانی خواهد شد.
گفتنی است، این مسابقه به صورت رقابتی برگزار می‌شود و هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر پنج قطعه عکس و ۳ فیلم کوتاه است و عکس‌ها می‌توانند با دوربین عکاسی و یا موبایل گرفته شود.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول