اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آغاز مجدد دیدار‌های جامعه قرآنی با خانواده‌های شهدا/ خانواده شهید مداح اولین مقصد

جامعه قرآنی کشور پس از چند سال وقفه از این هفته دیدار‌های خود با خانواده‌های معظم شهدا را از سر می‌گیرد و این هفته به دیدار خانواده شهید عبدالله مداح می‌روند.

آغاز مجدد دیدار‌های جامعه قرآنی با خانواده‌های شهدا/ خانواده شهید مداح اولین مقصد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس دیدار‌های اهالی قرآن کشور با خانواده‌های معظم شهدا از این هفته پس از سه سال وقفه از سر گرفته می‌شود.

این دیدار‌ها که به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ انجام می‌شد، از سال ۱۳۹۳ آغاز شد که طی ۵ سال با حدود ۳۰۰ خانواده شهید دیدار انجام و از مقام شامخ این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

این دیدار‌ها سال ۱۳۹۷ با وقفه‌ای مواجه شد که پس از آن به دلیل شیوع کرونا این وقفه طولانی شد و از این هفته دوباره از سر گرفته می‌شود.

در نخستین دیدار جامعه قرآنی با خانواده‌های معظم شهدا در سال ۱۴۰۱ قاریان، حافظان و مسئولان قرآنی کشور چهارشنبه ۲۶ مرداد‌ماه به دیدار خانواده شهید عبدالله مداح می‌روند.

قاری شهید عبدالله مداح متولد ۱۳۴۳ تهران است که از محضر اساتیدی چون مرحوم مولایی و مرحوم بیوک محمدی بهره برد و نهایتاً سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول