اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

افزایش بی‌سابقه تهدیدها علیه کارکنان اف‌بی‌آی

پلیس فدرال آمریکا گفته افزایش بی‌سابقه تهدیدها علیه این سازمان و کارکنان آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

افزایش بی‌سابقه تهدیدها علیه کارکنان اف‌بی‌آی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی)گفته افزایش بی‌سابقه تهدید علیه کارکنان این سازمان بعد از بازرسی از اقامتکاه دونالد ترامپ را بررسی می‌کند.

یک منبع به وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت که تهدیدها علیه کارکنان و دفاتر اف‌بی‌آی بعد از بازرسی این سازمان از اقامتگاه دونالد ترامپ در مار-ئه‌لاگو به نحو بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

سی‌ان‌ان نوشته امروز اسامی دو نفر از مأمورانی که اسناد مربوط به بازرسی از اقامتگاه ترامپ را امضا کرده‌اند در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است.

کریس رای، مدیر اف‌بی‌آی در روزهای گذشته برای دادن اطمینان خاطر به کارکنانش یادداشتی ارسال کرده و گفته که اف‌بی‌آی «هوشیار» است و آماده است در صورت لزوم، تدابیر امنیتی را تشدید کند.

او در این یادداشت نوشته است: «اجازه بدهید به شما اطمینان خاطر بدهم که ایمنی و امنیت شما دغدغه من در حال حاضر است. در حالی که ما هوشیار هستیم و رویه‌های امنیتی‌مان را در صورت لزوم تغییر خواهیم داد دایره امنیت هم در حال انجام وظایفش است.»

اف‌بی‌آی از اظهارنظر درباره اینکه چه تهدیدهایی علیه کارکنانش مطرح شده خودداری کرده است.

این در حالی است که شب گذشته رسانه‌های آمریکا گزارش دادند یک مرد مسلح که قصد حمله به یکی از دفاتر اف‌بی‌آی در شهر «سینسیناتی» در ایالت اوهایو را داشته در تبادل آتش با پلیس کشته شده است.

گزارش شده بود که این فرد قصد داشته به ساختمان اف‌بی‌آی حمله کند. با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از این حادثه رسانه‌ها هنوز به انگیزه این فرد اشاره‌ای نکرده‌اند.

 با این حال، این تحولات در شرایطی رخ می‌دهند که اف‌بی‌آی در روزهای گذشته به دلیل بازرسی از منزل دونالد ترامپ به شدت از سوی طرفداران رئیس‌جمهور سابق آمریکا هدف حملات لفظی و تهدیدهای انتقام‌جویانه قرار داشته است.

رسانه‌ها چند روز پیش گزارش دادند پس از حمله اف‌بی‌آی به عمارت دونالد ترامپ در فلوریدا، استفاده از اصطلاح «جنگ داخلی» در توییت کاربران آمریکایی به شدت افزایش یافت.

رئیس جمهور سابق آمریکا بامداد ۱۸ مرداد اعلام کرد عمارت او در فلوریدا، تحت محاصره، یورش و اشغال گروه بزرگی از ماموران اف‌بی‌آی قرار گرفته و آنها حتی گاوصندوق وی را نیز تفتیش کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول