اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام حزب‌الله: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است

رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومة» در پارلمان لبنان با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص ترسیم مرزهای دریایی، تأکید کرد که حساب مقاومت با صهیونیست‌ها تسویه نشده است.

مقام حزب‌الله: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومة» در پارلمان لبنان عصر روز جمعه در مراسم عزاداری ایام محرم در شهر النبطیه بر همبستگی حزب‌الله با همه مظلومان و مستضعفان به ویژه ملت فلسطین و یاری آن‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی گفت که حزب‌الله منتظر آمدن «آموس هوچشتاین» فرستاده آمریکایی از فلسطین اشغالی است اما «ما برای مدت طولانی منتظر نخواهیم ماند».

وی تأکید کرد: دشمن صهیونیستی باید بداند که حساب ما با آن باز خواهد ماند تا آب‌ها و سرزمین ما به طور کامل آزاد شود و دست ما همچنان روی ماشه باقی خواهد ماند.

بنابر گزارش وبگاه «العهد»، رعد تصریح کرد: «دولت آمریکا برای ما همچنان منبع اصلی تجاوزگری و مصادره آزادی ملت‌ها باقی خواهد ماند و هرگز ادعای آن برای حمایت از حقوق بشر نفعی به حال آن نخواهد داشت چرا که شواهد زنده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد دولت آمریکا حامی دیکتاتورها در جهان است.«

وی تأکید کرد که با خداوند متعال، ملتمان و خودمان عهد و پیمان می‌بندیم که تا تحقق اهداف امام حسین (ع) در استقامت، عدالت، آزادی، عزت و پیروزی برای انسانیت، پلک روی هم نگذاریم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول