اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سجادی: پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی زیادی نیازمند تکمیل است

وزیر ورزش و امور جوانان از اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار به ورزش شهرستان ریگان خبر داد و گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی زیادی نیازمند تکمیل است.

سجادی: پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی زیادی نیازمند تکمیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان از اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار به ورزش شهرستان ریگان خبر داد.

وی تصریح کرد: مشکلات در قسمت‌های مختلف در شهرستان‌ها بررسی و در مصوبات نهایی سفر استانی دولت به کرمان گنجانده خواهند شد.

سجادی با بیان اینکه در زمینه ورزش پروژه‌های نیمه تمام زیادی وجود دارد که نیازمند تکمیل است، افزود: یکی از ثمرات این سفرها این است که از نزدیک مشکلات را رصد و صدای مردم را می‌شنویم.

وزیر ورزش بیان داشت: تکمیل محور ریگان جاسک، ریگان نرماشیر ،کنترل ریزگردها، مشکلات کشاورزی، طرح‌های مجتمع فرهنگی هنری‌، طرح‌های آبخیزداری و اصلاح تعرفه‌های برق منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

وی عنوان کرد: تکمیل بیمارستان شهرستان ریگان با توجه به وضعیت شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

فرماندار ریگان نیز به مشکلات شهرستان از جمله مشکل جاده ریگان نرماشیر اشاره و ابراز کرد: این محور از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۴۳ فقره تصادف در آن رخ داده است که ۳۱کشته و ۳۷۲ مجروح در پی گذاشته است.

آبیار افزود: در شهرستان ریگان ۳۸ محدوده معدنی وجود دارد که به دلیل نبود راه با مشکلات استخراج مواجه است.

فرماندار ریگان خواستار راه‌اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی، ایجاد طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و راه‌اندازی ایست و بازرسی در ورودی ریگان شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول