اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ناامید کردن دشمن منش سردار همدانی است

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه منش سردار همدانی ناامید کردن دشمن بوده و هست گفت: ما نیز باید فارغ از هر گونه سلیقه سیاسی استراتژی ناامید کردن دشمن در رسیدن به اهداف را دنبال کنیم.

ناامید کردن دشمن منش سردار همدانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ سردار مهدی فرجی عصر امروز در تجمع بسیج اساتید استان در محکومیت هتک حرمت یکی از سران فتنه به سردار همدانی اظهار کرد: حاج حسین همدانی نماد مقاومت و ایستادگی است و فتنه‌گران سخت‌ترین ضربه را از این شهید عزیز خوردند که همین موضوع باعث عصبانیت آنها شده است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی سردار همدانی در مواجهه با استبداد و استکبار قبل و بعد از انقلاب گفت: تیرماه ۵۹ روزهای پرالتهابی برای استان همدان بود که رشادت شهیدان همدانی و شهبازی فراموش شدنی نیست.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه شهیدهمدانی جزو افرادی بود که همیشه کار دشمن را تمام می‌کرد گفت: در زمان حمله صدام به کشور این شهید سرافراز سردار همدانی بود که جلوی ماشین جنگی رژیم بعثی عراق را در منطقه سرپل ذهاب متوقف کرد.

وی با بیان اینکه شهید همدانی بنیانگذار لشکر ۲۷ محمدرسول الله بود که در عملیات فتح المبین افتخار آفرید گفت: یکی از آرزوهای شهید همدانی تشکیل تیپ در همدان بود که در همین راستا لشکر انصارالحسین(ع) را پایه‌گذاری کرد.

سردار فرجی با بیان اینکه تشکیل لشکر ۱۶ قدس گیلان به عنوان یکی از موفق‌ترین لشکرها در کربلای ۵ نیز از ابتکارات حاج حسین بود تاکید کرد: سردار همدانی نابغه جنگ‌های نامنظم در غرب آسیا بود و در جریان جنگ سوریه ۱۱۰ هزار نفر از جبهه معارضان را در سوریه تربیت کرد و جلوی سقوط آن را گرفت.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بازخوانی تاریخ دفاع مقدس در استان را از دیگر ابتکارات سردار عنوان کرد و گفت: اعتماد به جوانان و توجه به بزرگان و پیشکسوتان از خصوصیات بارز سردار همدانی بود.

وی با بیان اینکه منش سردار همدانی ناامید کردن دشمن بوده و هست گفت: ما نیز باید فارغ از هر گونه سلیقه سیاسی استراتژی ناامید کردن دشمن در رسیدن به اهداف را دنبال کنیم.

استاندار همدان نیز با تقدیر از بصیرت و آگاهی مردم دارالمومنین و با نثار سلام به روح پرفتوح شهدا به ویژه شهیدهمدانی و سردار سلیمانی گفت: این دو سردار عزیز به همراه شهدای مدافع حرم قهرمانان ملی و اسطوره‌های فراملی هستند که مظلومان را از دست داعش نجات دادند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه سردار همدانی یک لحظه در راه رضای خدا از مجاهدت فروگذار نبود گفت: لعن و نفرین ابدی بر کسانی که بخواهند به شهدای ما توهین کنند.

وی توهین فتنه‌گران به شهید همدانی ناشی از حقد و کینه آنها دانست و تاکید کرد: اینان به خاطر اقدامات ضدملی خود باید توبه کرده و از مردم عذرخواهی کنند.

استاد دانشگاه بوعلی نیز با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ کشور را به ورطه نابودی کشاندند گفت: آنها خسرالدنیا و الاخره هستند و با اراجیفی چون توهین به شهدا به زعم خود دنبال احیای حیات سیاسی خود در این دنیا هستند.

مرتضی قائمی با اشاره به آسیب‌های بیشمار فتنه‌گران به کشور و تشدید تحریم‌های دشمن با چراغ سبز این افراد گفت: آن وقت این افراد معلوم‌الحال به سردار پرافتخار ما می‌گویند بی‌افتخار!افرادی که به هیچ ارزشی پایبند نبوده و نیستند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول