اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

بنیاد ۱۵ خرداد آماده برگزاری دومین پویش ملی مثبت حرکت

بنیاد پانزده خرداد، امسال با خرید ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت مشتمل بر انواع ویلچر، واکر، عصای جسمی-حرکتی، عصای ویژه روشندلان و تشک مواج آماده برگزاری دومین سال از این پویش ملی می شود.

بنیاد ۱۵ خرداد آماده برگزاری دومین پویش ملی  مثبت حرکت

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، بنیاد پانزده خرداد، امسال با خرید ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت مشتمل بر انواع ویلچر، واکر، عصای جسمی-حرکتی، عصای ویژه روشندلان و تشک مواج آماده برگزاری دومین سال از این پویش ملی می شود .

یاسر اشراقی، مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد با بیان خبر فوق اظهار کرد: سال گذشته اولین پویش ملی "مثبت حرکت"  از سوی بنیاد برگزار شد و طی آن ۳۵۰۰ دستگاه ویلچر به کودکان و نوجوانان زیر ۱۴ سال  از طریق ادارات کل استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اهدا شد. 

وی افزود: امسال نیز اقلام خریداری شده از هفته اول شهریورماه به سراسر کشور ارسال و بر اساس سهمیه بندی های انجام شده در هر استان، اقلام یادشده به مشمولین و جوامع هدف این پویش ملی قرار اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول