اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

هنرنمایی کاپیتان خراسان‌جنوبی در بازی‌های کشورهای اسلامی

در پنجمین دوره از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 《کدخدا》در کسوت کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان جمهوری اسلامی ایران باری دیگر شگفتی‌سال می‌شود.

هنرنمایی کاپیتان خراسان‌جنوبی در بازی‌های کشورهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کاپیتان اهل خراسان جنوبی در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هنرنمایی می‌کند.

 مهسا کدخدا والیبالیست شایسته و ملی پوش اهل خراسان جنوبی در کسوت کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی ورزشی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میدان رقابت‌ها گام می‌گذارد.

تیم ملی والیبال زنان جمهوری اسلامی  برای نخستین بار در این ماراتن ملی به رقابت می‌پردازد و بانوان ملی پوش والیبال جمهوری اسلامی ایران در نخستین بازی خود در شهر قونیه کشور ترکیه به مصاف تیم ازبکستان می‌روند.

تجلیل از کماندار خراسان‌جنوبی

پرونده مسابقات قهرمانی تیراندازی باکمان خراسان جنوبی و انتخابی تیم المپیاد استعداد‌های برتر استان در بیرجند بسته شد.

در حاشیه این رقابت‌ها با حضور محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از امید رستمی نایب قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان تقدیر شد.

معرفی برترین تنیسورهای جایزه بزرگ خراسان جنوبی 

مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ تنیس روی میز خراسان‌جنوبی با همکاری حوزه مقاومت بسیج سردار شهید کاوه قاینات برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.

در این دوره از رقابت‌ها ۴۵ ورزشکار از شهرستان های تربت حیدریه، بجستان، فیض‌آباد و گناباد خراسان‌ رضوی و تنیسورهای شهرستانهای بیرجند، زیرکوه، و قائنات در سالن اختصاصی تنیس روی میز شهید کاوه شهر قائن به رقابت پرداختند.

 امیرعلی مجیدزاده و یاسین آقائی از شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی بر سکوهای‌ قهرمانی و نایب‌قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ تنیس‌روی میز خراسان‌جنوبی ایستادند و آرمین عبدالهی از باشگاه اتحاد بیرجند نیز مقام  سوم را از آن خود کرد و تجلیل شد.

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول