اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قربانی: حضور در انتخابات کمیته صرفا برای کسب کرسی نیست/سفرهای خارجی سیاهی لشکر نمی‌خواهد

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: صرفا برای تصاحب کرسی در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت نکرده ام و مجمع به کسانی رای دهند که در جهت کمک به کمیته گام بر می‌دارند.

قربانی: حضور در انتخابات کمیته صرفا برای کسب کرسی نیست/سفرهای خارجی سیاهی لشکر نمی‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی قربانی پس از ثبت نام در انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بیان کرد: در پست هیات اجرایی ثبت نام کردم. با سرعت و دقت کار فدراسیون انجام می شود و احساس وظیفه کردم به کمک کمیته ملی المپیک بیایم چون کار سختی دارد. کار کمیته توسعه ورزش المپیکی و رشته های پر مدال است. باید با سرعت و دقت به مجموعه کمیته ملی المپیک کمک کنیم. در این رابطه ارتقا جایگاه ورزش ایران در بازی های المپیک، جزو اهداف من است.

وی ادامه داد: طبق سند تحول و راهبردی دولت، باید به رشته های پر مدال توجه بیشتری کرد و باید به این سمت برویم که از مدال های آنها بیشتر بهره مند شویم‌. من برای حفظ منافع ملی همه فدراسیون ها آمده ام. اگر انتخاب شوم، با توجه ارتباطاتی که با دولت، مجلس و نیروهای مسلح دارم، در جهت حل مشکلات فدراسیون ها گام های موثری بر می دارم و صرفا به فدراسیون تیراندازی نخواهیم پرداخت.

قربانی با اشاره وظایف هیات اجرایی گفت: کمیته ملی المپیک محل ایجاد هم گرایی است. باید در هیات اجرایی، تصمیم گیری درست در جهت منافع همه فدراسیون ها باشد. همه فدراسیون ها نیاز به کمک دارند، تقاضا می کنم همه کسانی که رای می دهند، واقعا به نفراتی بدهند که از توانایی بالایی برخوردار باشند و در جهت کمک به ارتقا کمیته ملی المپیک گام بردارند و تمام توانشان ظرف فدراسیون های ورزشی شود.

وی ادامه داد: کسی از اعضای هیات اجرایی برای تصاحب جایی بیای اما و پیگیر کارها نباشد، حضورش به صلاح نیست. کسی که در هیات اجرایی می آید باید یار و مددکار رییس باشد. من دنبال این نیستم صرفا یک کرسی تصاحب کنم بلکه با ارتباطاتی که دارم می توانم خیلی خوب کمک کنم‌ تاحق و حقوق فدراسیون ها از مجلس اصولی و اخلاقی پیگیری شود‌. ورزش مردان دنبال این هستند که رشته های پر مدال رونق بگیرد و ما هم پیگیر آن خواهیم بود.

قربانی در پاسخ در مورد انتقاداتی که به سفرهای غیر ضروری اعضای هیات اجرایی می شود، تصریح کرد: اگر لازم باشد در کار اجرایی حضور داشته باشند و عضو هیات اجرایی، ماموریت و مسئولیت دارد، حضور در اعزام بد نیست اما اگر صرفا به صورت تفریحی و سیاه لشکر بروند، به صلاح کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و بودجه ایران نیست. چون بودجه برای قهرمانان، داوران، مربیان و کسب مدال است. باید دلیل منطقی و اصولی برای اعزام باشد در غیر این صورت سفر های خارجی سیاه لشکر نمی خواهد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول