اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازدید وزیر کشور از پایانه خسروی/ وحیدی: مرز خسروی برای تردد زوار بازگشایی می‌شود

وزیرکشور از پیش بینی ۵ میلیونی تردد زوار عتبات عالیات از مرزهای کشور خبر داد و گفت: مرز خسروی نیز برای رفت و آمد زوار بازگشایی می‌شود.

بازدید وزیر کشور از پایانه خسروی/ وحیدی: مرز خسروی برای تردد زوار بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و رییس ستاد اربعین کشور لحظاتی قبل با استقبال بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه وارد پایانه خسروی در شهرستان قصرشیرین شد.

بازدید از پایانه مسافری خسروی و حضور در نشست ستاد مرکزی اربعین در پایانه مرزی خسروی از جمله برنامه‌های وزیر کشور در این سفر کاری است. 

وزیر کشور پیش از ورود به قصرشیرین، از زیرساخت‌های اربعین‌ و پایانه مسافری مهران و روند برنامه‌های اربعین حسینی در این مرز بازدید کرد.

وحیدی در پایانه خسروی با اشاره به احتمال تردد ۵ میلیونی زوار عتبات، بیان داشت مرز خسروی هم به مرزهای محل عبور زوار به عتبات عالیات بازگشایی می‌شود، همچنین در این سفر کاستی‌ها  و ظرفیتهای مرز خسروی برای خدمات دهی به زوار بررسی می‌شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا در طی دو سال اخیر خاطر نشان کرد به نظر می‌رسد با حجم زیادی از زوار مواجه شویم و به همین دلیل باید مرزهای بیشتری برای تردد زوار در کشور آماده شوند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول