اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مورد عجیب گزینه برزیلی پرسپولیس

از همان ابتدا جذب یک مهاجم خارجی در اولویت برنامه های پرسپولیس قرار گرفت اما همچنان جستجوی سرخ ها برای جذب مهاجم بی نتیجه مانده است.

مورد عجیب گزینه برزیلی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته‌های اخیر گزینه‌های متعددی همچون کاسیانو، آلیسون سافیرای، الف مانگا و یورگن لوکادیا مطرح شدند که هر کدام بنا به دلایلی به مرحله عقد قرارداد نرسیدند و با توجه به همین مساله باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر مذاکرات با مانگا را آغاز کرده است؛ مهاجمی که چندی پیش خبر توافق نهایی او با باشگاه پرسپولیس هم اعلام شد اما در نهایت برای امضای قرارداد به تهران نیامد. حالا پرسپولیسی ها در دور جدید مذاکرات امیدوارند تا با سفر مانگا به تهران طلسم جذب مهاجم خارجی شکسته شود.

اما نکته قابل توجه در خصوص گزینه برزیلی پرسپولیس عملکرد او به عنوان مهاجم نوک است. مانگا در 35 دیداری که به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته فقط 8 بار موفق به گلزنی شده و این در حالی است که در پست وینگر راست در 29 بازی 18 بار دروازه رقبا را باز کرده است.این آمار نشان می دهد که پست تخصصی مانگا وینگر راست است و احتمالا با توجه به نیاز پرسپولیس از سوی مدیر برنامه هایش به عنوان مهاجم تخصصی معرفی شده است!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول