اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تولید بیش از 18 میلیون انواع دارو در شرکت داروسازی سها

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: بیش از 18 میلیون عدد دارو شامل بیش از چهارده قلم در دزها و اشکال مختلف در شرکت داروسازی سها تولید شده است.

تولید بیش از 18 میلیون انواع دارو در شرکت داروسازی سها

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به تولیدات مجموعه سها در تیرماه گذشته، گفت: بیش از 18 میلیون عدد دارو شامل بیش از چهارده قلم در دزها و اشکال مختلف شامل 12 میلیون و ششصد هزار قرص، پنج میلیون و هشتصد هزار کپسول و ششصد هزار عدد مایعات در شرکت داروسازی سها تولید شده است.

وی افزود: تنوع بخشی به تولیدات، ایجاد بستر مناسب برای تولید داروهای استراتژیک، تولید فرآورده های طبییعی، سنتی و مکمل و رعایت استانداردهای بین المللی از ویژگی های مثبت شرکت داروسازی سها است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در تیر ماه جاری به منظور ارتقا سطح دانش کارکنان، دوره آموزشی با حضور مدیر واحد برنامه ریزی استراتژیک و بهبود فرآیند شرکت داروسازی سها به مدت چهل ساعت یه صورت حضوری برگزار شد.

عسکری با تاکید بر این که هلال احمر در خط مقدم تامین نیازهای شهروندان است، گفت: هدف از برگزاری این دوره شناخت فرآیند ممیزی سیستم مدیریت کیفیت و درک ضرورت های بهبود مستمر در فرآیند ممیزی و نیز ایجاد قابلیت ممیزی اثربخش در سیستم های مدیریت کیفیت بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول