اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیده‌بان حقوق بشر: تا زمانی که اسرائیل مجازات نشود، حملات به غزه ادامه دارد

سازمان دیده‌بان حقوق بشر در بیانیه‌ای تأکید کرد که عدم مجازات رژیم صهیونیستی موجب شده تا این رژیم به اقدامات خود ادامه دهد.

دیده‌بان حقوق بشر: تا زمانی که اسرائیل مجازات نشود، حملات به غزه ادامه دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نهاد غیر دولتی و غیر انتفاعی «دیده‌بان حقوق بشر جهانی» امروز (سه شنبه) در صفحه توئیتر خود به جنگ سه روزه اخیر در غزه پرداخت.

این نهاد حقوق بشری نوشت که بیش از ۴۰ فلسطینی از جمله ۱۵ کودک در پی جنگ سه روزه اخیر میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطینی در غزه کشته شده‌اند و تا زمانی که خبری از مجازات نباشد، این گونه تنش‌آفرینی‌ها نیز ادامه خواهد یافت.

دیده‌بان افزود: «این چرخه های تنش‌آفرینی تا زمانی ادامه خواهد داشت که معافیت از مجازات حاکم باشد، غزه یک زندان در فضای باز باقی بماند و آپارتاید اسرائیل از بین نرود..»


کودکانی که در جنگ اخیر غزه به شهادت رسیدند

 

جدیدترین دور حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر روز جمعه گذشته (۱۴ مرداد) با ترور «تیسیر الجعبری»، از فرماندهان ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی موسوم به سرایا القدس آغاز شد و در حالیکه صهیونیست‌ها گفته بودند که یک هفته این درگیری‌ها به طول خواهد انجامید، اما پس از گذشته سه روز، در نهایت با میانجیگری مصر، منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند که آتش‌بس با قبول کامل شروط جنبش جهاد اسلامی مورد موافقت قرار گرفته است. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول