اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت سه فرمانده «کتائب شهداء الأقصی» و افزایش شمار شهدای فلسطین به ۱۲۹ نفر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جنایت تازه نظامیان صهیونیست در شهر نابلس، سه فرمانده کتائب شهداء الأقصی به شهادت رسیدند.

شهادت سه فرمانده «کتائب شهداء الأقصی» و افزایش شمار شهدای فلسطین به ۱۲۹ نفر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه سه تن از فرماندهان کتائب شهداء الأقصی شاخه نظامی جنبش فتح را در شهر نابلس به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه به شهر نابلس یورش برده و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند و سه فرمانده کتائب شهداء الأقصی به نام‌های ابراهیم النابلسی، اسلام صبوح و حسین طه را به شهادت رساندند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز از زخمی شدن ۶۹ نفر در نتیجه اصابت گلوله جنگی در نابلس خبر داد و افزود که حال هفت نفر از آن‌ها وخیم است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها تأکید کرد که این جنایت رژیم اشغالگر را به دادگاه کیفری بین‌المللی و سازمان ملل ارجاع خواهیم داد تا عاملان آن را مجازات کنند.

در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است که جنایت رژیم اشغالگر در نابلس دور جدیدی از جنگ نامحدود علیه ملت فلسطین و حقوق عادلانه و مشروع آن است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که با شهادت این سه فرمانده کتائب شهداء الأقصی، شمار شهدای فلسطین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون در غزه و کرانه باختری به ۱۲۹ نفر رسید.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول