اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کاهش سد معبر و دستفروشی در تهران

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران اظهار کرد: با وجود افزایش نرخ تورم، نه تنها در سد معبر و دستفروشی افزایشی نداشته‌ایم بلکه کاهش هم داشته ایم.

کاهش سد معبر و دستفروشی در تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید امیر فتاحیان مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران در صحن امروز شورای شهر در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران اظهارداشت: عدد سرمایه گذاری اولیه شرکت مبلغی ناچیز حدود بر ۵۸ میلیارد تومان بوده است زیان انباشته شرکت دو هزار و ۵۰۰ درصد کاهش یافته و به هشت میلیارد تومان رسیده است. امسال زیان انباشته شرکت به صفر خواهد رسید و قابل ارائه در گزارش نخواهد بود.

مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با اعلام اینکه ما سرمایه اولیه در حال حاضر در شرکت نداریم، یادآور شد: اگر سرمایه جزئی به شرکت اضافه کنیم، زیان انباشته ای نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع ساماندهی دست فروشان، خاطرنشان کرد: قوانین شهرداری تهران باعث می شود نگاه جدی و با چارچوب نسبت به ساماندهی دست فروشان داشته باشیم.

فتاحیان با تأکید بر اینکه سد معبر یکی از پر چالش ترین مسائل به شمار می رود، گفت: بدون هیچ‌گونه درگیری فیزیکی و تقابل جدی با دست‌فروشان در موضوع سد معبر، تعداد دست فروشان از ۳۱ هزار نفر به پنج هزار و ۸۰۰ نفر رسیده و در برنامه مقرر شده که این تعداد را نیز کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: با وجود افزایش نرخ تورم، نه تنها در سد معبر و دست فروشی افزایش نداشته‌ایم بلکه با کاهش قابل توجهی داشته‌ایم.

انتهای پیام/ ت 51

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول