اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس‌، همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی طی امروز و فردا خبرداد.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز و فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت برگزار می شود، گفت: تامین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسم عزاداری بر عهده پلیس راهور است.

سردار حمیدی ضمن حضور در برنامه تلویزیونی «شهر امن» ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش گفت: از ابتدای ماه محرم و از دهه اول مراسم عزاداری در سطح شهر شروع شد و همکاران بنده حدود ۵ هزار تکیه و هیات را در سطح معابر پایتخت از لحاظ ترافیکی کنترل و مدیریت کردند.

رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این ایام خودرو‌ها را از لحاظ پارک منظم خودرو‌یی و موتوری در اطراف و محل برگزاری عزاداری‌ها مدیریت کرده و با چینش منظم آن‌ها نظم و انضباط خاصی به معابر بخشیده و اقدام به هدایت جریان ترافیک در مقاطعی که ما محدودیت داشتیم؛ کردند.

وی گفت: در این مدت همکاران بنده با اعمال محدودیت خودرو‌های سنگین در ورودی شهر تهران تمهیدات لازم را در این خصوص اعمال کردند؛ از امروز مراسم عزاداری اوج می‌گیرد و طبیعی است که اکثر معابر شهر تهران درگیر مراسم عزاداری خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با هماهنگی‌هایی که با مسئولان و مدیران هیئات مذهبی شده و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این مجموعه‌ها به صورت مردم یاری وجود دارد به همکاران بنده قبل از شروع مراسم تا پایان مراسم کمک کرده و روان سازی هر چه بیشتر و بهتر ترافیک سرعت بخشیده شد؛ همچنین سعی کردیم که مراسمی کاملا ایمن و بدون حاشیه‌ای به لحاظ ترافیکی برگزار کنیم.

سردار حمیدی ادامه داد: برای امروز و فردا نیز همین طور برنامه ریزی داشته و تمام هم و غم پلیس این است که مراسم عزاداری را در سطح شهر به نحو احسنت و به لحاظ ترافیکی و امنیت عبور و مرور مدیریت کرده و بتوانیم ترافیک عبوری را به مسیر‌های جایگزین هدایت کنیم و این اقدامات وظیفه بسیار سنگینی بر دوش همکاران پلیس می‌گذارد که انجام این ماموریت را همکاران بنده با میل و رغبت انجام داده تا بتوانیم در عزاداری سرور و سالار شهیدان سهیم باشیم.

وی افزود: قطعا بخش زیادی از تقاطع‌، میادین و معابرمملو از جمعیت خواهد بود و مردم عزیز تردد خواهند داشت که شب‌ها تردد عابرین پیاده با لباس تیره می‌تواند برای رانندگانی که توجه به جلو ندارند و رانندگانی که عجله و شتاب دارند مخاطراتی در پی داشته باشد لذا توصیه می‌شود که حتما هم عابرین از فضا‌هایی عبور کنند که دیده شوند و هم رانندگان در مسیر‌هایی که عبور می‌کنند ملاحظه تردد عابرین پیاده را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول