اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهید دهه هفتادی که بورسیه آلمان را رها کرد/ محمدامین نماد مبارزه با استکبار است

پدر شهید مدافع حرم کریمیان گفت: پسرم با وجود اینکه از کشور آلمان بورسیه داشت و به چند زبان زنده دنیا مسلط بود همه را رها کرد و در دفاع از حریم آل الله به فیض شهادت نائل آمد.

شهید دهه هفتادی که بورسیه آلمان را رها کرد/ محمدامین نماد مبارزه با استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پدر طلبه شهید مدافع حرم محمدامین کریمیان در مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم رحیم کابلی، مصطفی تاش‌موسی و حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان در شامگاه جمعه مصادف با هشتم ماه محرم  برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) با اشاره به اینکه باید از مصائب حضرت سیدالشهدا (ع) و یارانش گفته شود، گفت: خداوند متعال را شاکریم که فرزندم در راه اسلام و امام حسین (ع) شهید شد.

وی با بیان اینکه فرزندش عاشق امام حسین (ع) و درس آموخته مکتب عاشورا بود، افزود: فرزند شهیدم در وصف امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مداحی‌ها و منابر دلنشینی داشت.

پدر شهید این مدافع حرم دهه هفتادی با اشاره به اینکه شهید محمد امین نماد مبارزه با استکبار و نماد مقاومت بود، ادامه داد: نسل جوان باید وصیت شهدا را نصب العین قرار دهند تا عاقبت بخیر شوند.

پدر روحانی شهید کریمیان به وصیت فرزند شهیدش هم اشاره کرد و با بیان این مطلب که  شهید پشتیبان واقعی، ولی فقیه زمان بوده است، گفت: پسرم  نخبه علمی و حوزوی بود.

کریمیان اضافه کرد: پسرم با وجود اینکه از کشور آلمان بورسیه داشت و به چند زبان زنده دنیا مسلط بود و با وجود استطاعت مالی می‌توانست زندگی خوبی داشته باشد، اما بدون هیچ چشم داشتی راه و مسیر حسینی را برگزید و در دفاع از حریم آل‌الله جان خود را فدا کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول